جوانان محور توسعه همه جانبه کشور هستند
استاندار ایلام با بیان اینکه پیگیری مطالبات جوانان به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: بی‌تردید جوانان محور توسعه همه جانبه کشور هستند.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند
در مراسمی؛
سرهنگ «فولادی» گفت: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند که با علم و آگاهی مصمم شده اند کشور را به جایگاه والایی علمی برسانند.
ظرفیت رسانه‌ها در راستای انتخابات حائز اهمیت است
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ایلام:
صحرایی گفت: رسانه‌ها از ظرفیت بالای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.
۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در شهرستان بدره افتتاح یاکلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار بدره از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.
استان ایلام بالاترین تراکم ایثارگری کشور نسبت به جمعیت را دارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر از هر ۱۰۰ ایلامی ۱۸ نفر به عنوان ایثارگر از خدمات این نهاد برخودار هستند، گفت: این استان بالاترین تراکم ایثارگری کشور نسبت به جمعیت را دارد.
جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام اعلام شد
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالروز خلق حماسه ماندگار ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.
ارتباط با کشور عراق موجب تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان ایلام می‌شود
رئیس پارک علمی و فناوری ایلام با اشاره به وجود مرز مشترک این استان با کشور عراق،گفت: ارتباط با کشور عراق موجب تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان ایلام می‌شود.
توسعه اقتصادی علاوه بر نیرو و سرمایه اجتماعی نیاز به تولیدکننده دارد
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی ایلام گفت: برای توسعه اقتصادی فقط نیرو و سرمایه اجتماعی کافی نیست، بلکه باید به جایگاه بلند کارفرمایان به عنوان عوامل مهم و تأثیرگذار تولید در جریان توسعه توجه جدی شود و شرایط امنیت برای تولیدکنندگان نیز فراهم شود.
تشیع ۴ شهید در ایلام/ قهرمانان ملت بر دوش مردم ایلام تشییع شدند
امروز همزمان با سالروز شهادت بانوی بی‌مزار حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، چهار شهید گمنام بر شانه‌های مردم ایلام تشییع شد.
تونل کبیرکوه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد
وزیر کشور با اشاره به اینکه طلب پیمانکاران تونل کبیرکوه برای پرداخت پیگیری می‌شود، گفت: این تونل تا دهه فجر امسال به بهره‌‌برداری می‌رسد.
پربازدیدها
آخرین اخبار