شهدا عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در نکوداشت شهدای قرآنی:
آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به روز بزرگداشت شهدا ضمن تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا گفت: عزتی که شهدا برای ملت ما به ارمغان آوردند را هرگز فراموش نخواهیم کرد و یاد و سیره شهدا همیشه در ذکر و فکرمان محفوظ است.
عیدی دولت به شمالی‌ها و مسافران با افتتاح آزادراه قزوین ـ رشت
استاندار گیلان آزادراه قزوین ـ رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه‌های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال‌ها انتظار به ثمر نشست.
معاون رئیس جمهور: دولت با افتتاح آزاده راه منجیل ـ رودبار نوروز را به کام مردم شیرین‌تر کرد
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ‌دولت با افتتاح آزاده راه منجیل ـ رودبار نوروز را به کام مردم شیرین‌تر‌ کرد، گفت: شخصا چندین بار ساعت‌ها در این گره ترافیکی مانده بودم.
خادمی: آزاده راه منجیل ـ رودبار پروژه‌ای
مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: آزاده راه منجیل ـ رودبار پروژه‌ای بزرگ و از نظر ابنیه؛ فنی و بی‌نظیر است.
گیلان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی شد
استاندار گیلان با تاکید بر مهیا بودن استان برای میزبانی از میهمانان نوروزی گفت: گیلان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در آستانه نوروز، برای خوش آمد‌گویی و پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده است‌.
روند کاهشی تلفات تصادفات جاده‌ای در گیلان؛ کسب رتبه چهارم در کشور
فرمانده انتظامی گیلان گفت: این استان در سال جاری از لحاظ کاهش آمار جانباختگان جاده‌ای رتبه چهارم در کشور را دارد و امیدواریم که این روند کاهشی همچنان ادامه یابد.
بارش یک متری برف در گیلان/ قطعی برق در برخی مناطق/ بازگشایی راه‌ها ادامه دارد
بارش برف که از ۲ روز گذشته در گیلان آغاز شده امروز شدت گرفته و عبور در همه‌ی محور‌های استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
استاندار گیلان: از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کنم /مردم افراد اصلح را راهی مجلس خواهند کرد
استاندار گیلان با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و ضرورت حضور حداکثری مردم برای انتخاب افراد اصلح گفت: مردم با توجه به سوابق و توانمندی‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی صالح و متعهد را راهی مجلس کنند.
برگزاری یادواره ۴۱۰ شهید والامقام شهرستان فومن 
یادواره ۴۱۰ شهید والامقام شهرستان فومن در مسجد جامع فومن برگزار می‌شود.
برگزاری یادواره شهید غواص «سید جواد موسوی» در فومن
یادواره شهید غواص عملیات والفجر ۸ «سید جواد موسوی» در مزار شهدای شنبه بازار فومن برگزار می‌شود.
پربازدیدها
آخرین اخبار