جنگ ترکیبی دشمن در معرض ناکامی است
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

جنگ ترکیبی دشمن در معرض ناکامی است

مشهد- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با تمهیدات و تدارک صورت گرفته در بسیاری از بخش‌ها، جنگ ترکیبی دشمن نیز در معرض شکست و ناکامی قرار گرفته است.
بازارهای مشهد جاذبه گردشگری ارزان و مفرح

بازارهای مشهد جاذبه گردشگری ارزان و مفرح

مشهد- مراکز خرید شامل بازارهای سنتی و پاساژهای مدرن به دلیل تنوع و تکثر اجناس یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد برای زاران محسوب می‌شوند.
حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی۱۲ فروردین موجب تثبیت نظام شد

حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی۱۲ فروردین موجب تثبیت نظام شد

مشهد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی دوازدهم فروردین را موجب تثبیت نظام و آغاز راه پیشرفت، سعادت و اقتدار برای میهن اسلامی‌ دانست.
اعلام هشدار زرد برای خراسان رضوی| سیلاب دسترنج کشاورزان را شست

اعلام هشدار زرد برای خراسان رضوی| سیلاب دسترنج کشاورزان را شست

مشهد- استان خراسان رضوی از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری با تغییرات جوی و بارش‌های سیل‌آسا همراه شده است که این بارندگی‌ها تاکنون خسارات بسیاری به اراضی کشاورزی وارد کرده است.
گشت و گذا‌ر نوروزی در جاذبه‌های گردشگری گناباد/ از یخدان کوثر تا قلعه تاریخی عمرانی

گشت و گذا‌ر نوروزی در جاذبه‌های گردشگری گناباد/ از یخدان کوثر تا قلعه تاریخی عمرانی

گناباد به عنوان یکی از جنوبی‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی به دلیل دا‌شتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نظیر قنات جهانی قصبه گناباد و کویرهای بکر و دیگر جاذبه های مذهبی و گردشگری هر ساله میزبان زائران و مسافران نوروزی است.
12:28 - 1403/02/05
یاران خراسانی ۱۰۳؛

قبولی شهریور

خرداد گذشته بود و جواد شهید نشده بود. به مرخصی آمد. خواهرش خندید و گفت توکه نوشته بودی خرداد شهید می‌شوی؟ جواد فقط خندیده بود و برادرش کریم در جواب خواهرش گفته بود غصه نخور، تجدید شده. قرار هست شهریور امتحان بدهد. حتما قبول می‌شود.
12:33 - 1403/02/04
حجت‌الاسلام مصلحی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیاتی شدن فرهنگ دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه اولویت سال جاری/ روحانیون محور تحول درونی رزمندگان بودند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: بررسی عقبه علمی حضور روحانیت در دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه رزمندگان با حضور در مناطق عملیاتی تحت تاثیر مباحث تربیتی جبهه قرار می‌گرفتند که روحانیت محور ارائه این مباحث تربیتی بود.
12:30 - 1403/02/04
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

تجلیل از ۷۰ فرمانده یگان‌های رزم خراسان در ویژه‌برنامه خط‌شکنان همزمان با سوم خرداد/ رونمایی از شناسنامه و اطلس لشکر‌های ۲۱ امام رضا (ع) و ۵ نصر در هفته دفاع مقدس

علی‌مددی گفت: در ویژه‌برنامه خط‌شکنان که امسال برای آخرین سال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود ۷۰ نفر از فرماندهان گردان‌های تحت امر یگان‌های رزم خراسان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
12:29 - 1403/02/04
یادداشت/ حجت‌الاسلام عباس بابائی

«طرح نور» موثرترین طرح فرهنگی

در «طرح نور» تذکر لسانی در حال انجام است تا اقتدار نظام از یک طرف مانع هتاکی و حمله‌ی فیزیکی مکشفه‌ها شود و از طرف دیگر تا آماده‌شدن طرح‌های فرهنگی در روز‌ها یا ماه‌ها یا سال‌های آینده، مانع افزایش این حرام سیاسی و شرعی شود!
12:26 - 1403/02/04
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی:

کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/ بنگاه‎داری بانک‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مهمتر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند، زیرا امروزه وضعیت به گونه‌ای است که خانه‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.
10:17 - 1403/02/03
یادداشت/ حجت‌الاسلام دعائی

نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و شکستن هیمنۀ نرم‌افزاری دشمن؛ مکمل عملیات «وعده صادق»

ورود جدی به عرصۀ «جهاد تبیین» و استفادۀ هوشمندانه از ابزار هنر که تأثیر آن از موشک و پهپاد بیشتر است و شکستن هیمنۀ نرم‌افزاری دشمن عملیات «وعده صادق» را تکمیل می‌کند.
11:48 - 1403/02/02

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.
11:44 - 1403/02/02
دلنوشته/ علی‌اصغر زینلی

پاسداران انقلاب از دیروز تا امروز

مرور حوادث این روز‌های کشور مبین این واقعیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان جان‌برکفان عرصه دفاع مقدس هستند که دیروز با دستان خالی در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و امروز با دستانی پر، قدرت خود را به رخ دشمنان این ملت کشیدند.
11:33 - 1403/02/02
یادداشت/ احسان عظیمی‌راد

اخلاق‌مداری در پاسخ به دشمن خبیث

ایران اسلامی و غیورمردان هوافضای سپاه و نیرو‌های مسلح، بر اساس مکتب ناب اسلامی، تنها به مجموعه‌های نظامی کانون توطئه حمله کردند که یک بخش بسیار غرورآفرین در عملیات ضدصهیونیستی کشورمان محسوب می‌شود.
12:39 - 1403/02/01
تولیت آستان قدس رضوی:

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/ شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند

حجت‌الاسلام مروی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.
12:33 - 1403/02/01
یادداشت/ امیر آذریان

خودکفایی ارتش دستاوردی از انقلاب اسلامی

ارتش همواره در کنار مردم بوده و در به ثمر رسیدن و تثبیت انقلاب و مبارزه با تجزیه طلبان و همچنین در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بلایای طبیعی و کمک به مردم و در افزایش توان دفاعی، کار‌های بزرگی انجام داده است و امروز هیچ وابستگی به جایی ندارد.
09:39 - 1403/01/30
شعر/ غلامرضا غلامپور دهسرخی

وقت صادق

در پی پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، غلامرضا غلامپور دهسرخی از شعرای آیینی مشهدالرضا در سروده‌ای این اقدام را تحسین کرد.
13:11 - 1403/01/29

تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر

معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: میزان تعهد اشتغال ابلاغ شده در سال گذشته از سوی سازمان بهزیستی کشور ۷هزار و ۸۲۳ نفر برای خراسان رضوی اعلام و مقرر شد که حداقل برای ۳۰۶ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت پوشش بهزیستی تسهیلگری اشتغال صورت گرفت.
10:55 - 1403/01/27

فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد یکی از مهمترین تاکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه تا مردادماه به بهره‌برداری برسد.
پربازدیدها
آخرین اخبار