ساخت و بهره‌برداری از اولین دستگاه گانیگ با حمایت و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه
مدیر اجرای پروژه‌های توسعه فولادسازی از ساخت و بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از اولین دستگاه گانیگ با حمایت و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه خبر داد.
پیش‌بینی افزایش ۸۹ درصدی فروش محصولات گروه فولاد مبارکه به سایپا در سال ۱۴۰۳
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان اینکه مطابق گزارشات ارائه شده سطح تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، گفت: در سال گذشته ۳۹۱ هزار تن از محصولات گروه فولادمبارکه به گروه خودروسازی سایپا تخصیص داده شد و پیرو مذاکرات صورت گرفته پیش بینی برنامه خرید این گروه خودروسازی در سال جاری به میزان ۷۴۰ هزار تن اعلام شد که حاکی از رشد ۸۹ درصدی است.
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان گفت: افزایش کمیت همراه با حفظ کیفیت برای رکوردزنی تولید واحد احیا مستقیم در فروردین ماه مد نظر بوده است و تولید این واحد 15 درصد بالاتر از طراحی کارخانه و بهترین عملکرد یک واحد احیا مستقیم بدون ریومپ با این ظرفیت تولید نسبت به طراحی در کل ایران محسوب می‌شود.
دست یابی به ظرفیت اسمی در واحد زمزم ۳، تبلور افتخار، اقتدار و ایستادگی است/ گام بلند فولاد خوزستان برای فروش آهن اسفنجی
مدیرعامل فولاد خوزستان در بازدید از بخش احیا:
امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با سینا ربی سرپرست مدیریت بخش احیا و جمعی از مدیران و کارکنان بخش، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر مدیر بخش احیا‌، دیدار و در ادامه از سایت صنعتی این بخش بازدید میدانی نمودند.
نشست صمیمانه مدیرعامل با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان
در راستای رسیدگی به درخواست‌ها و رفع مشکلات بازنشستگان انجام شد؛
فولاد اکسین روی مدار رکوردشکنی ها/رکورد تولید محصولات خاص در فولاد اکسین خوزستان پس از هفت سال شکسته شد
به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از ۸۳ هزار تن به ثبت رسید.
پربازدیدها
آخرین اخبار