اعطای موافقت اصولی اعتبار مالیاتی به ۷ طرح فناورانه فولاد مبارکه
موافقت اصولی اعتبار مالیاتی به هفت طرح فناورانه فولاد مبارکه اعطا شد.
فولاد مبارکه بیش از ۸۵ درصد از سود سهامداران عدالت خود را پرداخت کرده است/ پرداخت کل سود تا پایان مهلت قانونی
مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه گفت: به دلیل اهمیت سود سهامداران عدالت، پرداخت این بخش از سود نیز از اولویت خاصی برای مدیریت فولاد برخوردار است و به همین دلیل تا کنون بیش از ۸۵ درصد از مبلغ ان به حساب شرکت سپرده گذرای مرکزی واریز شده و تا فرصت باقی مانده نیز کل این بدهی تسویه خواهد شد.
فولاد اکسین با افزایش سود مسئولیت های اجتماعی خود را هم افزایش می‌دهد
مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه از سوی فولاد اکسین از محل مسئولیت های اجتماعی گفت: امروز با همتی که مدیران در فولاد اکسین داشتند، ۱۰۰ سری جهیزیه را به جوانان نیازمند اهدا کنیم.
آغاز همکاری‌ خوارزمی و فولاد هرمزگان
با عقد قرارداد تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های مورد نیاز واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان، همکاری گسترش فناوری خوارزمی و این مجموعه فولادی گسترده‌تر شد.
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت افتتاح بزرگ ترین کارخانه‌ آهن اسفنجی کشور
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت افتتاح بزرگ ترین کارخانه‌ آهن اسفنجی کشور تبریک گفتند.
مدیرعامل بورس کالای ایران: فولاد هرمزگان نقشی اساسی در تنظیم بازار فولاد دارد
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: فولاد هرمزگان با عرضه‌های منظم تختال خود در بورس کالا به تنظیم بازار این محصول فولادی در کشور کمک کرده است و نقشی اساسی در این حوزه دارد.
برنامه‌ریزی فولاد مبارکه برای توزیع ۲۶ هزار اصله نهال
فولاد مبارکه در ادامه مشارکت در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت و علاوه بر اجرای پروژه تولید ۳ میلیون اصله نهال و تحت پوشش دادن مقدار ۱۰۲۲ هکتار از اراضی متعلق به اداره کل منابع طبیعی استان در شهر طالخونچه، هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری، برای توزیع ۲۶ هزار اصله نهال بین کارکنان خود برنامه‌ریزی نموده است.
سرمایه گذاری فولاد مبارکه برای احداث یک واحد گلخانه به ظرفیت ۶ میلیون اصله نهال در سال
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، اعلام کرد که با توجه به اقدامات این شرکت، سهم استان اصفهان از برنامه کاشت یک میلیارد درخت در یک بازه زمانی چهارساله، بیشتر شده است.
ارز صادرات زنجیره فولاد در مرز ۷ میلیارد دلار/ رشد ۸.۸ درصدی ارزش صادرات محصولات فولادی
آرانیوز بررسی می‌کند:
صادرات زنجیره فولاد کشور در ۱۱ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به حدود ۷ میلیارد دلار رسید. بیشترین افزایش در کنسانتره‌ سنگ‌آهن، گندله سنگ‌آهن و آهن اسفنجی دیده می‌شود و در بخش ورق سرد و ورق پوشش‌دار صادرات محصولات فولادی کاهش یافته‌ است. ارزش صادرات محصولات فولادی ۸.۸ درصد افزایش یافته است.
پربازدیدها
آخرین اخبار