جانبازان همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند
استاندار همدان:
«قاسمی‌فرزاد» گفت: سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند.
نقش موثر رسانه در ایجاد وحدت و رشد شهرستان نهاوند
فرماندار نهاوند مطرح کرد؛
«احمدوند» گفت: رسانه‌ حلقه رابط بین مردم و مسئولان است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولان کند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.
ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته است
ارشد نظامی آجا در استان همدان:
امیر «مرادبکی» گفت: امروز ارتش به خود می‌بالد که تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته و در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در زمین و آسمان در تمام منطقه حضور دارد.
بازدید ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در بازه زمانی ۲۶ اسفند سال قبل تا ۱۲ فروردین سال‌جاری ۸۰۰ هزار نفر گردشگر داخلی و ۱۴۱گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند.
حسینی: اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال در روز قدس مردم ایران و سراسر جهان نشان خواهند داد که اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است و این رژیم اشغالگر و کودک کش مورد انزجار تمامی مردم دنیا است.
۲۷ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۷ تن مواد غذایی فاسد از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه رمضان در این استان کشف و معدوم شده است.
حاجی‌بابایی: نحوه دریافت مالیات از بخش خصوصی، بازاریان و اصناف باید اصلاح شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختارهای اقتصادی کشور از جمله نحوه دریافت مالیات از بخش خصوصی، بازاریان و اصناف باید اصلاح شود زیرا ضربه‌های اصلی از همین قسمت وارد می‌شود.
کالاهای اساسی در استان همدان تا ۶ ماه ذخیره شد
استاندار همدان با بیان اینکه ‌‌کالاهای اساسی در استان تا شش ماه ذخیره ‌شده و اقلام به اندازه کافی وجود دارد، گفت: بازار برای حفظ ثبات و کنترل قیمت‌ها به انسجام، وحدت و کمک اصناف نیاز دارد.
یک الگوی رقابت اسلامی موفق در انتخابات خبرگان همدان رخ داد
شهردار همدان:
«حسینی» گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان یک الگوی رقابت اسلامی انتخاباتی بود که کاندیداها در فضای قابل احترام به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پرداختند.
استاندار همدان: حضور حماسی مردم پیکر نیمه‌جان دشمن را مأیوس می‌کند
علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه حضور حماسی مردم فردا پیکره نیمه جان دشمن را مایوس خواهد کرد، گفت: انتظار داریم منتخبین دوازدهمین دوره مجلس با هم‌افزایی کره‌گشای مشکلات استان باشند.
پربازدیدها
آخرین اخبار