تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد.
قبولی شهریور
یاران خراسانی ۱۰۳؛
خرداد گذشته بود و جواد شهید نشده بود. به مرخصی آمد. خواهرش خندید و گفت توکه نوشته بودی خرداد شهید می‌شوی؟ جواد فقط خندیده بود و برادرش کریم در جواب خواهرش گفته بود غصه نخور، تجدید شده. قرار هست شهریور امتحان بدهد. حتما قبول می‌شود.
عملیاتی شدن فرهنگ دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه اولویت سال جاری/ روحانیون محور تحول درونی رزمندگان بودند
حجت‌الاسلام مصلحی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: بررسی عقبه علمی حضور روحانیت در دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه رزمندگان با حضور در مناطق عملیاتی تحت تاثیر مباحث تربیتی جبهه قرار می‌گرفتند که روحانیت محور ارائه این مباحث تربیتی بود.
تجلیل از ۷۰ فرمانده یگان‌های رزم خراسان در ویژه‌برنامه خط‌شکنان همزمان با سوم خرداد/ رونمایی از شناسنامه و اطلس لشکر‌های ۲۱ امام رضا (ع) و ۵ نصر در هفته دفاع مقدس
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛
علی‌مددی گفت: در ویژه‌برنامه خط‌شکنان که امسال برای آخرین سال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود ۷۰ نفر از فرماندهان گردان‌های تحت امر یگان‌های رزم خراسان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
«طرح نور» موثرترین طرح فرهنگی
یادداشت/ حجت‌الاسلام عباس بابائی
در «طرح نور» تذکر لسانی در حال انجام است تا اقتدار نظام از یک طرف مانع هتاکی و حمله‌ی فیزیکی مکشفه‌ها شود و از طرف دیگر تا آماده‌شدن طرح‌های فرهنگی در روز‌ها یا ماه‌ها یا سال‌های آینده، مانع افزایش این حرام سیاسی و شرعی شود!
کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/ بنگاه‎داری بانک‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی:
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مهمتر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند، زیرا امروزه وضعیت به گونه‌ای است که خانه‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.
نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و شکستن هیمنۀ نرم‌افزاری دشمن؛ مکمل عملیات «وعده صادق»
یادداشت/ حجت‌الاسلام دعائی
ورود جدی به عرصۀ «جهاد تبیین» و استفادۀ هوشمندانه از ابزار هنر که تأثیر آن از موشک و پهپاد بیشتر است و شکستن هیمنۀ نرم‌افزاری دشمن عملیات «وعده صادق» را تکمیل می‌کند.
احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.
پاسداران انقلاب از دیروز تا امروز
دلنوشته/ علی‌اصغر زینلی
مرور حوادث این روز‌های کشور مبین این واقعیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان جان‌برکفان عرصه دفاع مقدس هستند که دیروز با دستان خالی در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و امروز با دستانی پر، قدرت خود را به رخ دشمنان این ملت کشیدند.
اخلاق‌مداری در پاسخ به دشمن خبیث
یادداشت/ احسان عظیمی‌راد
ایران اسلامی و غیورمردان هوافضای سپاه و نیرو‌های مسلح، بر اساس مکتب ناب اسلامی، تنها به مجموعه‌های نظامی کانون توطئه حمله کردند که یک بخش بسیار غرورآفرین در عملیات ضدصهیونیستی کشورمان محسوب می‌شود.
پربازدیدها