عرضه مستقیم ماهی در بازار صادقیه بندرعباس
مدیرکل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم ماهی در راستای تنظیم بازار از ۲۷اسفند ماه جاری با همکاری اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان و تعاونی های صیادی هرمزگان خبر داد.
برنامه‌های مهدویت باید مانند تاسوعا و عاشورا به صورت مردمی اجرا شود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان: 
حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: می‌توان گفت تاکنون کاری برای مهدویت انجام نداده‌ایم و کارهای بر زمین مانده زیاد است به همین جهت باید کاری کنیم برنامه‌های مهدویت نیز مانند تاسوعا و عاشورا به صورت مردمی اجرا شود.
۲ عضو حماس پاسخ دادند؛ چرا عملیات طوفان‌الاقصی انجام شد؟
عضو سیاسی حماس با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: این عملیات در شرایطی انجام گرفت که فشارها از جوانب مختلف بر مردم غزه و الاقصی زیاد شده بود.
دیدار ۲ عضو حماس با امام جمعه اهل سنت بندرعباس
دو عضو حماس در سفر به استان هرمزگان با امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی از  علما دیدار و به تشریح چگونگی عملیات طوفان‌الاقصی و شرایط فعلی حاکم بر غزه پرداختند.
توسعه اقتصاد مناطق آزاد با رونق گردشگری
یکی از مهمترین ظرفیت‌های مناطق آزاد جهت رشد و توسعه بیشتر اقتصادی، گردشگری است که باید با تبلیغات بیشتر و معرفی این ظرفیت‌ها، در جهت بهره‌مندی هر چه بهتر از آنها گام برداشت.
رئیس سازمان محیط زیست: با دستور رئیس‌جمهور صنایع آب‌بر در سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند
معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ویژه مسایل زیست محیطی در دولت سیزدهم، گفت: با دستور رئیس‌جمهور و در اقدامی شایسته در دولت سیزدهم، صنایع آب‌بر در حاشیه سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند.
محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.
۱۴۵۱ شعبه اخذ رای در هرمزگان تعیین شد
دبیر ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان تعیین شده که از این شمار ۸۷۶ شبعه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار است.
ویزیت ۸ هزار زوج نابارور در مراکز ناباروری هرمزگان
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۸ هزار زوج نابارور در مراکز ناباروری سطح استان طی ۱۰ ماهه گذشته ویزیت شده‌اند.
کسب رتبه ۶۷ در بین شرکت‌های برتر ایران توسط پالایش نفت آفتاب
شرکت پالایش نفت آفتاب در بین شرکت‌های کشور توانست علاوه بر اخذ لوح شرکت پیشرو و صادرات‌گرا موفق به کسب رتبه ۶۷ برترین شرکت ایرانی شود.
پربازدیدها
آخرین اخبار