تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
نظارت های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می شود.
دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام وعده صادق را اثبات کننده اقتدار جمهوری اسلامی دانست و کارنامه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مأموریت های مختلف را درخشان خواند.
وعده صادق بخش کوچکی از توان دفاعی ملت ایران را به نمایش گذاشت
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دوراندیشی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و قدرت موشکی، یک سیاست عالمانه و حکیمانه بوده است.
رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: مساحت کل اراضی شهرستان سامان ۴۵۴۵۲ هکتار می باشد که از این میزان، ۴۵ پلاک به مساحت ۲۷۰۷۰ هکتار شامل رفع تداخلات می شود.
مادر سردار شهید هیبت الله باستان آسمانی شد
حاجیه خانم شوکت(خانم سلطان) محمدیان فارسانی مادر شهید والامقام سردار هیبت الله باستان دعوت حق رالبیک وبه فرزندشهیدش پیوست
پرداختن به هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود
شهردار شهرکرد گفت: پرداختن به شهرکرد و هویت آن نباید به یک روز منحصر شود و باید این موضوع در کل سال مورد توجه قرار گیرد .
احداث ۴۰۰ هکتار مجتمع گلخانه و دام در شهرکرد
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از احداث  ۴۰۰ هکتار  مجتمع گلخانه‌ای و دام در  شهرستان شهرکرد خبر داد.
کاهش تصدی گری  دردستور کار دولت سیزدهم  قرار گرفته است
ایرنا نوشت : دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: وظیفه دولت باید روان‌سازی، نظارت و هدایت باشد و کار را به دست مردم بسپارد اگر این اقدام‌ها انجام شود قدم بزرگی در این راستا برخواهیم داشت.
۱۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرکرد اجرا می‌شود
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: ۳۳ پروژه عمرانی با ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری توسط این سازمان اجرا خواهد شد.
صبح پیروزی نزدیک است
انگار صهیونیست‌ها نیز نزدیک بودن پایان خود را به وضوح مشاهده می‌کنند که این چنین به تکاپو افتاده و تمامی اصول اخلاقی، انسانی و حتی قوانین بین‌المللی را زیر پا لگدمال می‌کنند.
پربازدیدها