کد خبر: ۱۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
استاندار ایلام:
«بهرام‌نیا» به مناسبت لیالی قدر و ایام حزن‌انگیز ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) پیامی صادر کرد.

امام علی مظهر بی‌بدیل عدالت است

به گزارش آرانیوز از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام به مناسبت لیالی قدر و ایام حزن‌انگیز ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) پیامی صادر کرد. 

متن پیام به شرح ذیل است:

«شب قدر شب نزول قرآن و آمرزش گناهان و قلب ماه مبارک رمضان است. در این شب باعظمت و بافضیلت، فرشتگان به زمین می‌آیند و امور یک‌ساله انسان‌ها تا شب قدر آینده در ماه رمضانی دیگر، مقدر می‌شود. لیالی قدر این شب‌های روشن و سرنوشت‌ساز، فرصتی بی‌بدیل برای بازگشتن به سوی حضرت حق و توبه کردن از گناهان و پیمودن راه درست است.

نوزدهم تا بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن و سال‌روز شهادت بزرگ‌مردی است که الگویی کامل از حق‌طلبی و مظهر بی‌بدیلی از عدالت، حریت و انسانیت برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

تحقق عدالت در تمامی ابعاد از برترین ویژگی‌های امیرمومنان حضرت علی علیه‌السلام است که جامعه اسلامی در دوران ولایت نخستین امام شیعیان از آن بهره‌مند شد و به یقین شیوه حکومت‌داری او الگویی کامل و ابدی برای جامعه بشری است.

اینک در شب‌های پر برکت قدر به یاد امام خوبی‌ها، بزرگ‌مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" که فرصتی مغتنم برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است می ایستیم تا بلکه جان‌هایمان تطهیر شود.

 ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران عزیز، فرارسیدن ایام حزن‌انگیز ضربت خوردن و شهادت حضرت امام علی(ع) را به مردم مومن و متدین کشور به‌ویژه هم استانی‌های محب اهل‌بیت علیهم‌السلام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال در این ساعات سرشار از  نور که درهای رحمت بر روی بندگان گشوده می‌شود، بهره‌گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می‌نمایم.»

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار