کد خبر: ۱۱۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
فرماندار بدره از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.
۳۰ طرح همزمان با دهه فجر در شهرستان بدره افتتاح یاکلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش آرانیوز از ایلام، یاسر علیزاده روز یکشنبه با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 30 طرح در دهه فجر امسال در شهرستان بدره، اظهار داشت: از این تعداد پنج طرح اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و همچنین 25 طرح با 930 میلیارد ریال هزینه نیز افتتاح می‌شود.

فرماندار بدره با اشاره به کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مهمترین طرح (کلنگ زنی) در این شهرستان،گفت: این طرح در سطح سه هکتار برای احداث 40 واحد مسکونی در فاز نخست کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به دیگر کلنگ‌زنی‌ها در این دهه اشاره کرد و گفت: احداث مسکن فرهنگیان، خانه‌های بهداشت روستایی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار از جمله این طرح‌ها در این شهرستان است.

علیزاده گفت: توسعه و اصلاح شبکه برق شهری و روستایی، اتصال شبکه برق بدره به ایلام، ارتقای سایت تلفن و اینترنت روستایی، سازه‌های سنگی ملاتی، اتصال نیروگاه خورشیدی پنج کیلووات به شبکه، تأمین برق عشایر و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان بدره در ایام دهه فجر امسال است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین افتتاح طرح‌هایی چون چمن مصنوعی زرانگوش، آسفالت جاده‌های روستایی چناره جافری و کلم، پرواربندی بره، پارک بانوان، پارک چشمه شیرین، ساماندهی ورودی‌های شهر بدره و چشمه‌شیرین و کانال کشاورزی روستای کلم به طول 710 متر نیز در این دهه مبارک انجام می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار