کد خبر: ۱۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
امام جمعه شهرستان مهران:
حجت‌الاسلام «امینی» گفت:مظلوم یاری و ظلم ستیزی یکی از گفتمان‌های دینی و انقلاب اسلامی است که این اصل فقط ریشه در دین ندارد بلکه از اصول عقلی بشر است.

ظلم ستیزی یکی از گفتمان‌های دینی انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله امینی» امام جمعه شهرستان مهران در گفت‌وگو با آرانیوز از ایلام اظهار داشت: مظلوم یاری و ظلم ستیزی یکی از گفتمان‌های دینی و انقلاب اسلامی است که این اصل فقط ریشه در دین ندارد بلکه از اصول عقلی بشر است ولو اینکه فردی هم بدون دین باشد عقل ایجاب می کند که از مظلوم حمایت کند و از ظالم اعلام انزجار کند.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان،کوکان و حمله به بیمارستان ها خاطر نشان کرد: در زمانه ما ظالم تر از رژیم صهیونیستی اسرائیل در هیچ جای دنیا نیست.

حجت‌الاسلام «امینی» افزود :نه تنها در کشور های مسلمان بلکه آزادی خواهان و عاقلان در سراسر جهان علیه این رژیم اظهار انزجار و تنفر می کنند .

امام جمعه مهران با اشاره به نامگذاری آخرین  جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهارداشت :امام خمینی با این تصمیم تاریخی موجب شدند تا همیشه به یاد مردم مظلوم غزه باشیم  و اعلام حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام «امینی» گفت :حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها و اعلام انزجار از این رژیم اثر مطلوبی را در نابودی آنها به همراه داشته است تا جایی که با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه تلاش کردند که مانع این شکست شوند که انشالله نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می باشد.

امام جمعه شهرستان مهران در پایان از آحاد مردم ولایتمدار و حماسه افرین استان ایلام جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار