کد خبر: ۱۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ایلام:
صحرایی گفت: رسانه‌ها از ظرفیت بالای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

ظرفیت رسانه‌ها در راستای انتخابات حائز اهمیت است

به گزارش آرانیوز از ایلام، «محمد صحرایی» مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه دهلران، با تاکید بر فعالیت همه‌جانبه‌ی رسانه‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: رسانه‌ها از ظرفیت بالای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

وی افزود: اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مشخص و به‌طور مستمر جلسات این حوزه برگزار و متناظر آن در ۲ حوزه‌ی انتخابیه ایلام و دهلران، اعضای کمیته‌ اطلاع‌رسانی بدون نگاه سیاسی و از ظرفیت رسانه‌ها با گرایشات و سلایق سیاسی مختلف استفاده می‌شود.

صحرایی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های دولت، یادآور شد: رسانه‌ها در برهه‌های مختلف همواره یاری‌گر ما در انعکاس دستاورد‌های دولت بوده‌اند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام گفت: هدف اصلی ما در کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات این است که همه اقشار را برای انتخاباتی باشکوه پا‌ی‌کار بیاوریم و تلاش کنیم با اطلاع‌رسانی و تزریق نشاط در جامعه، سیما و منظر تمامی نقاط استان، انتخاباتی شود و زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار