کد خبر: ۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينکه خاستگاه مجلس اين است که ۲۹۰ نماينده قسم مي‌خورند حافظ منافع ملي باشند در حالي که ۱۰ نفر هم اينگونه نيستند، ‌گفت: منافع ملي در مجلس صاحب ندارد و در تئوري مي‌گوييم منافع ملي در راس امور است.
به گزارش آرانیوز، محمدرضا باهنر در ديدار اعضاي شوراي مرکزي حزب بيداري اسلامي‌با بيان اينکه امروز ۶۸ درصد جمعيت کشور بعد از انقلاب به دنيا آمدند، اظهار داشت: بيش از ۶۰ درصد جمعيت کشور امام و جنگ و دفاع مقدس را درک نکردند و آن‌ها امروز حق دارند که سوال کنند، شما براي ما چه کرديد؟، اگر انقلاب نمي‌کرديد چه اتفاقي مي‌افتاد که تاکنون نيافتاده است؟.

 وي به شاخص‌هاي توسعه گريزي زد و گفت: اکنون در رديف ۲۵ کشور برتر دنيا در بسياري از شاخص‌هاي توسعه هستيم. همچنين طبق تحقيق يک مجله خارجي ايران در رتبه هشتم جهان از حيث اقتدار نظام و قدرت نظامي‌قرار گرفته است که در نوبه خود بي نظير است. رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينکه همه قبول دارند به لحاظ امنيتي و اطلاعاتي در غرب آسيا جزو بهترين‌ها هستيم و کارنامه درخشاني داريم، از روند رشد توليد ناخالص داخلي انتقاد کرد و گفت: به اين رقم قانع نيستيم. رتبه توليد ناخالص داخلي ما در بين ۲۰۰ کشور، زير ۲۰ است اما بايد ارتقا يابيم.

باهنر افزود: البته اشکالات زيادي هم وجود دارد. از چالش گرفته تا تهديد، ابربحران و آغاز فروپاشي واژه‌ها و عباراتي هستند که بر حسب بينش و نگرش افراد روي شرايط حال حاضر کشور گذاشته ميشود، قبول داريم که مشکلاتي مانند بيکاري و... وجود دارد. اما اينکه بگوييم کاري انجام نشده و قبلي‌ها کاري نکردند را نمي‌پذيريم. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه قبول داريم ناکارآمدي و فساد اقتصادي وجود دارد و بايد به مطالبات مردم پاسخ دهيم، گفت: فساد داريم اما مردم فکر مي‌کنند که همه دزد هستند. ۲۰۰ مدير نجومي‌بگير پيدا شد و مردم فکر ميکنند همه مديران نجومي‌بگيرند. ناکارآمدي هم که همينطور به هرکس مي‌رسيم مي‌گويد ناکارآمدي همه جاي مملکت را گرفته است.

وي با تاکيد بر اينکه با وجود اينکه با دولت روحاني در يک جناح نيستم اما معتقدم نبايد در حق او نامردي کنيم، زيرا او نيز کار کرده و در جاهايي موفق بوده و برخي موارد هم نبوده است، گفت: افراط و تفريط داريم يکي دولتش دولت پيرمردهاست مثل دولت فعلي و يکي هم مي‌آيد مي‌گويد ميخواهد همه را جوان کند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار