کد خبر: ۱۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا گفت: امروز می‌بینم، کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می‌کشند و لگدمال می‌کنند.
واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش آرانیوز از ورامین، آئین عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن محمودی، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار و  از خانواده معزز 20 شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این مراسم اظهار داشت: در تاریخ و به گفته یکی از شاگردان امام صادق (ع) هیچ شخصیتی ازنظر علم، فقه و تقوا بالاتر از امام صادق (ع) نیست و امروز ما باید از این امام درس بگیریم و از شاگردان خوب در مکتب ایشان باشیم.

وی افزود: در دنیا چیز خوبی پیدا نمی‌کنید که اسلام آن را حرام کرده باشد، هر چیزی حرام باشد، مطمئناً مشکلاتی برای فرد و جامعه دارد، نمونه بارز آن بحث حجاب است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه گفت: وقتی اسلام مسئله حجاب را مطرح می‌کند، هدفش محدودیت برای زنان نیست، زیرا که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

‌قاضی عسکر تصریح کرد: در بسیاری از آیات قرآن وقتی سخن از مردان است در کنار آن، از زنان نیز ذکر شده و این گونه نیست که جنسیت نقش داشته باشد و در واقع تأکید شده که ارزش افراد به زن یا مرد بودن نیست.

وی تأکید کرد: اسلام زن را اجتماعی دیده و هدفش نقش‌آفرینی زن در جامعه است، لذا باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی در وجود او نکند.

تشییع باشکوه شهید گمنام عملیات خیبر در ‌باقرشهر + فیلم

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه آزادی هدیه خدا به مردم توسط پیامبران الهی است، ابراز داشت: توحید آزادی شرعی و دینی است که بر اساس آن، انسان از غیر خدا نمی‌ترسد و بنده هیچ‌کس غیر از خدا نیست.

وی ادامه داد: امروز می‌بینم، کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، موی دختران دانشجو را بر دست می‌گیرند و در کف خیابان می‌کشند و لگدمال می‌کنند.

‌قاضی عسکر افزود: دشمنان اساتید دانشگاه‌ها را به خاطر حمایت از فلسطین در دانشگاه محروم می‌کنند و دوربین‌های خبرنگاران را از بین می‌برند، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دنیا در حال تغییر است و اسلام در حال گسترش است، لذا مردم دنیا در کشورهای استکباری از مباحث اسلامی استفاده می‌کنند و از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع می‌کنند.

 
 
نظرشما
پربازدیدها