کد خبر: ۴۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
ایلام - استاندار ایلام گفت: اقشار مختلف مردم می توانند به عنوان بهترین مشاوران برای مدیران اجرایی محسوب شوند.
به گزارش آرانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه مشورتی کارشناسان منتخب دستگاه های اجرایی اظهار کرد: تجربه نشان داده مدیرانی که خود تنها به برگزاری جلسه اکتفا کنند و نسبت به حوزه کاری خود به طور میدانی حضور پیدا نکنند، توفیق چندانی نخواهند داشت.

وی افزود: مدیری موفق است که زوایای مختلف حوزه کاری خود را به طور عینی و ملموس شناخته تا با توجه به این شناخت در خصوص مشکلات و راهکارهای رفع آنها برنامه ریزی کند.

استاندار ایلام گفت: در این مسیر مدیران باید خود را از نظرات کارشناسی و مشورتی گروه های مختلف در جامعه محروم نکنند چراکه با تضارب آرا می توان بهترین تصمیم را برای رفع موانع توسعه استان برداشت.

سلیمانی دشتکی نقش گروه های مرجع همچون اساتید دانشگاهی و نخبگان را در این مسیر تعیین کننده دانست و گفت: هرچه رابطه میان مدیران و نخبگان و مشاوران افزایش یابد، با هزینه کمتر و در فاصله زمانی کوتاه تری می توان برنامه های پیش رو را به سرانجام رساند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از الگوهای موفق سایر منازطق تاکید کرد و یادآور شد: مدیران با کمک مشاوران این الگوهای موفق را شناسایی و راهکارهای آنها را در برنامه های خود لحاظ کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: بروکراسی اداری از موانع جدی توسعه استان است و تلاش داریم تا حد امکان آنرا از سر راه مردم و سرمایه گذاران برداریم.

وی مجمع مشورتی در تهران با حضور افراد ذی نفوذ در دستگاه های کشور، شورای مشورتی با حضور نخبگان و صاحب نظران در استان و شورای مشورتی از بدنه کارشناسی ادارات استان را سه مجمع مشورتی خود اعلام کرد.

سلیمانی دشتکی اصلی ترین مشاوران را مردم دانست و گفت: در سفرهای شهرستانی، میز خدمت و دیدارها و ملاقات هایی که با مردم، خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ... داشته ام تلاش کرده ایم نظرات آنان را در حوزه های مختلف اجرایی کینم.

نظرشما
پربازدیدها