کد خبر: ۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:اقدامی که در استانداری اصفهان در ارتباط با بکارگیری برخی از اشخاص به عنوان فرماندار و بخشدار صورت گرفته بیانگر این است بدون توجه به مقررات در استخدام های صورت گرفته اصطلاحا ژن های خوب مدیر شده اند.
به گزارش آرانیوز، سمیه محمودی، درباره استفاده از ظرفیت های جوانان در بخش های مدیریتی گفت:بدیهی است مجلس شورای اسلامی از حضور جوانان در عرصه های مدیریتی حمایت می کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:جوانگرایی اگر براساس قانون و مقررات باشد قابل قبول است همانطور که باید قانون منع بکارگیری بازنشستگان بطور دقیق اجرا شود باید قانون در امور دیگر رعایت شود.

بکارگیری فرماندار و بخشدارانی در استان اصفهان که از شرایط اداری و سیاسی بی اطلاع هستند

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:در استان اصفهان، استانداری این استان در برخی از پست های مدیریتی مانند بخشداری و فرمانداری از اشخاصی استفاده کرده است که از تجربه مدیریتی برخوردار نبوده و از شرایط اداری و سیاسی اطلاع چندانی ندارند.

محمودی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:باید استانداری استان اصفهان از بخشنامه ها و مقررات وزارت کشور پیروی کند و اینگونه نباشد از اجرای قانون استخدامی تخلف کند.

وی تصریح کرد:اقدامی که در استانداری اصفهان در ارتباط با استخدام و بکارگیری برخی از اشخاص به عنوان فرماندار و بخشدار صورت گرفته بیانگر این است بدون توجه به مقررات در استخدام های صورت گرفته اصطلاحا ژن های خوب مدیر شده اند..  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:استانداری اصفهان از جوانانی در سمت بخشداری و فرمانداری استفاده کرده که علاوه بر نداشتن تجربه برای پست مدیریت غیربومی هستند بنابراین نباید به اسم جوانگرایی اقدامات غیرقانونی انجام داد.
نظرشما
پربازدیدها