کد خبر: ۴۰۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه مدیریت منابع آب در استان ، گفت: در صورتی که وزیر نیرو به تعهدات خود در مقابل استان خوزستان عمل نکند، استیضاح خواهد شد.
قاسم ساعدی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری آرانیوز(حوره مجلس) با تاکید بر اینکه نخلستان های استان خوزستان تشسنه هستند، عنوان کرد: بخاطر نحوه اشتباه و کارشناسی نشده در مدیریت منابع آب، استان خوزستان امروز با بحران آب مواجه است.

وی افزود: مشکلات این استان با تشکیل جلسه رفع نمی شود و در این زمینه مدیران وزارت نیرو حاضر به قبول اشتباهات خود و جبران آنها نیستند.

نماینده مردم دشت آزادگان، هویزه و سوسنگرد تصریح کرد: اگر وزیر نیرو به تعهدات جلسه روز یک شنبه هفته جاری که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، عمل نکند وی قطعا استیضاح خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر لابی ها و فشارهای زیادی برای انصراف از استیضاح وزیر نیرو وجود دارد و به همین دلیل باید تاکید کنم که به هیچ وجه در مقابل منافع مردم کوتاه نخواهم آمد.

ساعدی با اشاره به اینکه مردم و کشاورزان این استان در حال قربانی شدن سوء مدیریت مجموعه وزارت نیرو در استان خوزستان هستند، بیان داشت: به طور حتم یکی از محورهای استیضاح آقای اردکانی مدیرعامل بازنشسته سازمان آب و برق استان خواهد بود.

نماینده مردم دشت آزادگان، هویزه و سوسنگرد یادآور شد: اقدامات وزیر نیرو تا بعد از تعطیلات مجلس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که در خوزستان از این وضعیت خارج نشد، استیضاح اردکانی از مجمع نمایندگان خوزستان کلید زده خواهد شد.


انتهای پیام/*
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
سلام: با عرض خدا قوت به همه خادمان ملت از دولت ومجلس و...با توجه به شرايط اقتصاد ازاد فعلي وعدم كار شناسي جامعه منطقي بنظر ميرسد الان كه عملا هيچ كس نيست پاسخ دهد همه تعطيل رسمي شوند تا اطمينان حاصل گردد اصلا واقعا كسي نيست
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار