کد خبر: ۳۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم گفت: در مجموع ۱۲۶ هزار و ۵۱۸ مسافر در قالب ۵ هزار و ۹۸۰ سفر در ایام نوروز سال ۹۷ توسط ناوگان حمل‌ و نقل عمومی استان قم جابه‌جا شده‌اند.
به گزارش آرانیوز، ابوالفضل جمالی، با اشاره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم اظهار داشت: تردد و ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان و مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به آمار جابه‌جایی سفر و مسافر ناوگان عمومی در ایام طرح نوروزی سال 97 استان قم از تاریخ 25 اسفندماه سال 96 تا 14 فروردین‌ماه سال جاری در بخش اتوبوس و مینی‌بوس درون‌شهری افزود: در طول این تاریخ درمجموع 720 سفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی استان و هزار و 240 سفر نیز در قالب ناوگان مینی‌بوس‌رانی درون‌شهری استان قم اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با بیان آمار سفرهای صورت گرفته برون‌استانی در قم توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم در طرح نوروزی سال 97، گفت: از ابتدای شروع این طرح از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون 90 هزار و 300 مسافر در قالب 2 هزار و 294 سفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی استان جابه‌جا شده‌اند.

جمالی خاطرنشان کرد: از 25 اسفندماه سال 96 تاکنون 25 هزار و 150 مسافر در قالب هزار و 329 سفر جابه‌جا شده‌اند، همچنین بیش از 9 هزار مسافر نیز در طرح نوروزی سال 97 استان قم توسط سازمان تاکسیرانی استان قم جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به مجموع سفرهای صورت گرفته توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان در طرح نوروزی سال 97 استان قم، عنوان کرد: درمجموع 126 هزار و 518 مسافر در قالب 5 هزار و 980 سفر در ایام نوروز سال 97 توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان قم جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: در ایام عید نوروز 2 هزار و 44 نفر سفر درون استانی و 124 هزار و 474 سفر برون‌استانی در قالب ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان قم صورت گرفته است که امید می‌رود روند خدمات‌رسانی به مسافران در سال‌های آینده مطلوب‌تر شود.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار