کد خبر: ۳۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
اردبیل – در یازدهمین روز از فصل بهار، چهار شهر استان اردبیل دمای هوای زیر صفر را طی ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردند.

به گزارش آرانیوز، سامانه بارشی و سرد که از اواخر روز پنجشنبه وارد استان اردبیل شده و موجب بارش های پراکنده در مناطقی از این استان شده بود، دمای هوا را دیشب به شدت کاهش داد تا شهروندان و گردشگران دمای زیر صفر را در بهار تجربه کنند.

براین اساس دیشب و بامداد امروز شنبه دمای هوا تا ۱۷ درجه کاهش یافت تا اردبیل به عنوان سردترین مرکز استان در کشور شناخته شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار مهر به کاهش دمای چهار شهر این استان به منفی دو درجه اشاره کرد.

علی دولتی مهر با بیان اینکه بیشترین کاهش دما را در مناطق مرکزی این استان شاهد بودیم تاکید کرد: شب گذشته دمای هوای شهرهای اردبیل، نمین و سرعین به منفی دو و دمای شهر نیر به منفی یک درجه رسید.

وی دمای هوا در فرودگاه اردبیل را نیز منفی یک درجه عنوان کرد و متذکر شد: در مناطق جنوبی و شمالی استان اردبیل نیز دمای هوا هشت تا ۱۲ درجه کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطقی از استان یادآور شد: در مناطق مرتفع و کوهستانی و سردسیر هم شاهد بارش برف بودیم.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان طی ساعات آینده بیان داشت: سامانه سرد و بارشی تا فردا از استان اردبیل خارج شده و شاهد جوی پایدار در آخرین روزهای تعطیلات خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها