کد خبر: ۳۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآینده بکارگیری، جذب و استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی باید تابع قانون و ضوابط باشد.
به گزارش آرانیوز، «محمود مومن نسب» افزود: در صورتی که موردی خلاف قوانین در رابطه با استخدام و بکارگیری نیرو در دانشگاه یا دستگاهی اتفاق افتاده به دستگاههای نظارتی گزارش داده شود تا بررسی و پیگیری شود.

وی بیان کرد: نظارت بر استخدام و بکارگیری نیرو و تبدیل وضعیت نیروهای دستگاهها دولتی و دانشگاهها در دستور کار ما قرار دارد اما باید مستند باشد. در صورتی که تخلف و خلاف قانونی صورت گرفت دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بعضی از دستگاهها و ادارات استان اقدامات خلاف قانون صورت می گیرد که از افراد بی سواد، سطح پایین، ناتوان بکارگیری و استفاده می شود و افراد تحصیلکرده جا می مانند که این مساله موجب یاس و نا امیدی افراد تحصیلکرده شده است.

مومن نسب تصریح کرد: دستگاههای دولتی بواسطه جذب و بکارگیری نیروهای فاقد تخصص و دارای توانایی و معلومات پایین در آینده بعلت جذب نشدن نیروهای توانمند و متخصص در پاسخگویی به مردم با مشکل جدی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: دستگاههای دولتی در بکارگیری و استخدام نیرو قوانین را رعایت کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خیلی افراد درس خواندند و تحصیل کرده اند اما هم اکنون نگران از وضعیت بکارگیری بدون ضابطه نیرو در دستگاههای هستند و می گویند که برخی دستگاهها به بهانه خدماتی، شرکتی افراد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم را جذب و بکارگیری می کنند.

مومن نسب تاکید کرد: باید فرآینده بکارگیری و جذب و استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی تابع قانون و ضوابط باشد.

وی بیان کرد: دست یاری به سمت رسانه ها برای گزارش تخلفات دستگاههای دولتی در زمینه بکارگیری نیرو بدون ضابطه دراز می کنیم و انتظار همکاری داریم.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: موارد لازم در خصوص بکارگیری نیرو در دستگاههای دولتی در جلسات مختلف مطرح شد که بعضی موارد نتیجه بخش بود و برخی موارد هنوز نتیجه ای نداشت که امیدواریم با حضور مدیریت ارشد جدید استان این موضع که باعث نگرانی بخشی از مردم شده است بطور جدی پیگیری شود.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها