کد خبر: ۲۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
در پيام تسليت مستشار دیوان محاسبات مجلس:
اسماعیل جلیلی نماینده مردم درنهمین دوره مجلس شورای طی پیامی شهادت آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، را تسلیت گفت.
به گزارش آرانیوز، جلیلی نماینده مردم درنهمین دوره مجلس شورای  طی پیامی شهادت آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
((حادثه پلاسکو داغی ست که مدیریت ناکارآمد بر قلب مردم کشور نهاده است.))

در ابتدا شهادت قهرمانان  بی ادعا و بی منت آتش نشان را به مردم و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال صبر و سلامتی برای خانواده معظم آنان آرزومندم.

دراین چند روز دو رفتار را در جامعه شاهد بود یم؛
یکطرف مردمی که با احساسات خالصانه همبستگی خود را به فرزندان خدوم  خود نه  تنها در سراسر کشور بلکه در جای جای این کره خاکی به نمایش گذاشت.

از طرفی شاهد ناکارآمد ی و ضعف مدیریتی بودیم که امیدها و آرزوها را زیر خروارها آوار بی تدبیری دفن کرد و جز غصه خوردن کاری نمی توانست انجام دهد.

حادثه پلاسکو نشان دهنده مدیریت سنتی ضعیف و سیاست زده ای است که از حوادث قبلی عبرت نگرفته و از خواب غفلت بیدار نشده است.

▪فروریختن پلاسکو در قلب پایتخت کشور نمایشی تمام نما از سبک و نحوه مدیریت امروز کشور ماست که در آن بجای پیشگیری، بعداز وقوع حادثه بفکر فرو می رود و هزینه های اجتماعی و مادی سنگینی را به کشور تحمیل می کند.

 هر چند بعضا" حوادث خبر نمی کند اما؛
این حادثه قابل پیش بینی بود و امکان جلوگیری از آن وجود داشت با غفلت و کم کاری دستگاه‌ها و مسئولین مربوط به حادثه‌ای ملی تبدیل شد.

 کاش بجای این همه رفت و آمد و در قاب تصویر قرار گرفتن و بهره برداری سیاسی اندکی تدبیر و هماهنگی قبل از وقوع آن انجام می شد تا مجبور نباشیم انگشت ندامت وندانم کاری به دندان بگزیم. وفرصت خدمت را با جبران خسارت جایگزین کنیم.

امیدوارم این آخرین تجربه‌ای باشد که با از دست دادن  جان هموطنانمان کسب می کنیم .


اسماعیل جلیلی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار