کد خبر: ۱۱۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
حجت الاسلام «مطیعی» گفت: عملیات «وعده صادق» نه تنها توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت بلکه مستضعفان عالم را دلشاد کرد.

عملیات «وعده صادق» توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز در مراسم زنگ اقتدار ویژه قدردانی دانش آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان اظهار داشت: عملیات «وعده صادق» نه تنها توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت بلکه مستضعفان عالم را دلشاد کرد.

وی با بیان اینکه این عملیات همچنین مردم فلسطین و غزه و محور مقاومت را خوشحال کرد، افزود: مقاومت اسلامی در منطقه روحیه‌ای جدید با این عملیات گسترده گرفت.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه زنگ اقتدار، مبنای دینی دارد، تاکید کرد: خداوند در قرآن کریم همه ما را به استقامت ترغیب کرده و خواستار ایستادگی همه ما شده است.

مطیعی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید استقامت داشته باشید، بواقع معنی این آیه شریفه آن است که در مسیر مستقیم الهی مقاومت و پایمردی کنید، تاکید کرد: مردم عزیز غزه امروزه مظهر استقامت هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

وی افزود: امروز افتخار ما و مردم فلسطین این است که مقاومت و ایستادگی مردم غزه بخصوص کودکان و نوجوانان به عنوان نماد اسلام و باعث ترویج فرهنگ قرآنی و گرویدن انسان‌های بسیاری به دین اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی و آموزشی کشورمان به فرهنگ مقاومت و تبیین آن شد و تاکید کرد: فرهنگ ایستادگی و مقاومت بیش از پیش در سطح جهان نشر و ترویج پیدا کند.

سید جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در سخنرانی کوتاهی ضمن بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق، تابو شکست ناپذیری رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را از بین برد، گفت: روزی شاهد برچیده شدن بساط رژیم غاصب اسرائیل و دنیای بدون اسرائیل خواهیم بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار