کد خبر: ۱۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد در شرایطی برگزار می‌شود که تعداد زیادی از ستاره‌های لیگ‌برتری کشور در این رویداد ورزشی پا به توپ شده‌اند.

پا به توپ شدن ستاره‌های لیگ‌برتری در مسابقات فوتسال جام رمضان

به گزارش آرانیوز از خراسان، سیدحسید غیاثی در گفتگویی با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان، جام برکت و کرامت، امسال با شرکت ۳۲٠ تیم و بیش از ۳۲٠٠ ورزشکار برگزار شده، اظهارکرد: این مسابقات حالا به ایستگاه نهایی خود رسیده و ۳۰ تیم در این مرحله از امشب با یکدیگر رقابت خواهند نمود.

وی گفت: در این مرحله که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۵ و ۱۶ فروردین‌ماه در سالن‌های «گلسا» و «شهدای تاکسیرانی» برگزار می‌شود، ۱۶ تیم مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌شوند.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد افزود: نکته ویژه این دوره از مسابقات، حضور چشمگیر ستاره‌های لیگ برتری و لیگ یکی در ترکیب تیم‌هاست که بر هیجان و جذابیت آن افزوده است؛ از جمله این بازیکنان می‌توان به علی ابراهیمی، سجاد ابراهیمی، سعید سروری، حامد عبداللهی، سینا اسدی، بهمن جعفری، سجاد عادلی، حامد سنایی و علی نیک‎‌فرجام اشاره داشت.

غیاثی تصریح کرد: حمید بی‌غم، سرمربی نام‌آشنای فوتسال خراسان که سرمربیگری تیم مس سونگون را بر عهده دارد، در این رویداد ورزشی پا به توپ شده است.

وی با بیان اینکه در کنار این ستاره‌ها برخی ستاره‌های سال‌های نه چندان دور فوتبال مشهد چون مرتضی برگی‌زر هم در قالب تیم‌های مختلف فعالیت دارند، گفت: قرارگیری ستاره‌های لیگ برتری و پیشکسوتان فوتبال استان و مشهد به نحوی است که از جام رمضان می‌توان به عنوان «جام ستاره‌ها» یاد کرد.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد افزود: مرحله نهایی فوتسال جام رمضان هم با حضور ۱۶ تیم در سالن شهید بهشتی برگزار و در پایان، شب عید فطر تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

غیاثی تصریح کرد: جشنواره ورزشی رمضان در ۱۹ رشته ورزشی به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حال برگزاری است و رشته فوتسال به عنوان ویترین این جشنواره، با شور و هیجان خاصی پیگیری می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار