کد خبر: ۱۱۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در قزوین برگزار شد. 

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قزوین

 به گزارش آرانیوز از قزوین، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر امروز با حضور «عباس کاظمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، «حسین براتی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان،  فرماندهان نظامی و انتظامی استان و دیگر مسئولین در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد در قزوین، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس تجلی گاه مقاومت، ایثار و ایستادگی مردمانی است که نمیخواهند در برابر سلطه گران و ظالمانه جهانی، سر تعظیم فرود آوردند و با الگوی مکتب عاشورا توانستند نوای «در راه فتح قله‌ایم» را به گوش جهانیان برسانند.

وی افزود: این مردمان همان هایی هستنند که خرمشهر را پس از ۵۷۶ روز اسارت، با جانفشانی مرد و زن، پیر و جوان همچون پاره تن خود در حماسه ی بی بدیل عملیات بیت المقدس، در آغوش بگیرند.

سرهنگ امیری مقدم عنوان کرد: خرمشهری که مردمانش از ابتدای اتقلاب فدایی رهبر کبیر اتقلاب اسلامی بودند و تاکنون به پای ولایت و زعامت حضرت امام خامنه ای تلاش کردند تا خرمشهر، خرمشهر باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: به پاس این مقاومت سلحشورانه ملت ایران، امروز ما مردم قدرشناس ایران، با نصب العین قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با همدلی و تلاش جهادی، خرمشهر را آباد و سربلند خواهیم ساخت.

«عباس کاظمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این جلسه بیان داشت: سوم خردادماه موعد حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر در واقع تجلی گاه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلامی در حراست از وطن اسلامی بود.

وی افزود: گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در واقع فرصتی است تا به دشمنان یادآوری کنیم که برای حفظ وجب به وجب این خاک آماده جانفشانی هستیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار