کد خبر: ۱۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: وضعیت جوی استان ، شهر قم و جمکران تا عصر امروز شنبه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و به تدریج بر میزان ابرها افزوده خواهد شد.
-قم در نیمه شعبان برفی خواهد شد/ لغو مرخصی مدیران‌ -

به گزارش آرانیوز  از قم، مهران حیدری  ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: وضعیت جوی استان ، شهر قم و جمکران تا عصر امروز شنبه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و به تدریج بر میزان ابرها افزوده خواهد شد.

وی افزود: حداکثر سرعت ورزش باد تا عصر امروز به بیش از 30 کیلومتر در ساعت نخواهد رسید اما از امشب شاهد بارش باران و به تدریج برف خواهیم بود که این بارش‌ها تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت و به تناوب موجب بارانی و برفی شدن نقاط مختلف استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: روز یکشنبه نسبت به روز شنبه کاهش دمای 15 درجه‌ای را شاهد خواهیم بود و با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی و همزمانی با ورزش باد، انتظار کولاک در این محورها دور از انتظار نیست.

حیدری اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش‌رو، هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان قم در روز پنجشنبه سوم اسفندماه صادر شده و امیدواریم همگان برای شرایط آب و هوایی پیشرو آماده باشند.‌

آماده‌باش 3000 نیروی شهرداری سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم ظهر امروز، در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، گفت: خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان با تمام ظرفیت و توان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام مدیران باید به‌صورت شبانه‌روزی اوضاع خدمت‌رسانی به زائران را در نیمه شعبان رصد کنند، افزود: مرخصی تمام مدیران در این ایام لغو شده است.

شهردار قم با تأکید به بسیج 3000 نیروی شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران عنوان کرد: مدیران و زیرمجموعه‌های تمام ادارات باید در حال آماده‌باش باشند.

وی بیان کرد: کمیته‌های یازده‌گانه و ستادهای اجرایی هشت‌گانه ذیل ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران تشکیل‌ شده است.

سقائیان‌نژاد با تأکید به فضاسازی ویژه شهر قم به‌ویژه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، گفت: 313 نقطه این شهر در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود.

شهردار قم با اشاره به به اهتزاز درآمدن پرچم 1000 مترمربعی «یا مهدی» خاطرنشان کرد: 44 غرفه با محوریت برنامه‌های فرهنگی در در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد شده است.

وی به همکاری شهرداری قم و پلیس راهور برای مدیریت ترافیکی در ایام نیمه شعبان تأکید کرد و افزود: بهبود شرایط ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار