کد خبر: ۱۱۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی در استان، گفت: ۶۶ روستای محروم استان گلستان از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
بهره‌مندی ۶۶ روستای محروم گلستان از آب شرب پایدار

به گزارش آرانیوز از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به افزایش شاخص برخورداری روستانشینان استان از آب شرب پایدار اظهارداشت: با اجرای بخشی از طرح ملی جهاد آبرسانی ، تاکنون 66 روستای محروم استان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند.

وی افزود: با تلاش و تعامل بین قرارگاه امام حسن مجتبی، بسیج سازندگی و شرکت آبفا، اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی در 432 روستای استان به منظور پایداری و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاهای محروم از روند مطلوبی برخوردار است که تاکنون 66 روستای استان از این طرح بهره مند گردیدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: حفر و تجهیز 8 حلقه چاه ، ساخت 8 باب مخزن ذخیره آب شرب ، ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ و اجرای بیش از 270 کیلومتر خط انتقال آب شرب از اقدامات صورت گرفته در طرح ملی جهاد آبرسانی در این مدت بوده است .

رحیمی اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها 66 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 36هزار و 984نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار گرفته‌اند و از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار