کد خبر: ۱۱۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
به همت تیپ ۸۳ صورت گرفت؛
رزمایش «مدافعان ولایت ۴» به همت تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) در منطقه عمومی رزمایش‌های این یگان برگزار شد.

اجرای رزمایش «مدافعان ولایت ۴» در منطقه عمومی قم

به گزارش آرانیوز از قم، رزمایش مدافعان ولایت ۴ تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) از روز پنجشنبه ۲۶ بهمن به مدت دو روز با حضور طلاب بسیجی عضو گردان‌های امام حسین (ع) در منطقه عمومی رزمایش‌های تیپ ۸۳ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مجید منتظرزاده» فرمانده تیپ ۸۳ در مراسم صبحگاه این رزمایش طی سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: همان‌گونه که طلاب و روحانیون در حوادث قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس پرچم دار بودند، امروز نیز ما در این رزمایش با صدای رسا و محکم به همه منافقان داخلی و دشمنان خارجی اعلام می‌کنیم که اسلام و انقلاب مدافعانی از جنس روحانی و طلبه آموزش دیده دارد و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون با همه توان از، ولی امر مسلمین و منویات ایشان دفاع خواهیم کرد و برای دفاع از جبهه حق علیه باطل در تمام صحنه‌هایی که لازم باشد حضور خواهیم داشت.

وی خطاب به طلاب و روحانیون بسیجی شرکت کننده در رزمایش ولایت ۴ عنوان کرد: شما طلاب و روحانیون بسیجی به عنوان پرچم داران جبهه حق و سربازان انقلاب اسلامی، در عین حالی که باید آمادگی رزمی و دفاعی خود را در مقابل دشمن اعلام کنید، همزمان بصیرت خود را نیز افزایش دهید.

منتظرزاده افزود: امروز دشمن در همه صحنه‌ها حضور دارد و شبهه افکنی می‌کند و می‌خواهد نیرو‌های انقلاب را از میدان بیرون کند که شما باید علاوه بر آمادگی رزمی، با تسلط بر مبانی دینی و افزایش بصیرت در این جبهه فرهنگی و جنگ نرم، ایفای نقش نمایید.

وی در پایان ضمن بیان اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با اشاره به تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: بر همه ما تکلیف هست تا ضمن شرکت در انتخابات و انتخاب صالحان، مردم را نیز به شرکت در این امر خطیر دعوت نماییم.

در این رزمایش تمرینات نظامی و برنامه‌های متنوع رزمی، فرهنگی، رزم شبانه و میدان تیر تخصصی به منظور ارتقاء آمادگی‌های نیروی تیپ به اجرا در آمد.

همچنین طلاب و روحانیون بسیجی قبل از اعزام به رزمایش ولایت ۴ در آیین بزرگداشت شهید ابوتقوی السعیدی معاون نظامی جنبش اسلامی نجباء و فرمانده ارشد حشدالشعبی و نیز شهدای راه قدس مقاومت عراق که در مسجد اعظم قم برگزار شد، شرکت کردند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار