کد خبر: ۱۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، گفت: در طرح توزیع شیر در مدارس ابتدایی قم تا پایان دی‌ماه سال جاری حدود ۲ میلیون ۲۰۰ پاکت شیر توزیع شده است.
توزیع ۲ میلیون و ۲۰۰ پاکت شیر بین دانش‌آموزان قمی

به گزارش آرانیوز از قم، عباس شیرمحمدی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی از دستاوردهای مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود که مهرماه امسال در سراسر کشور بعد از 7 سال اجرا شد.

وی افزود: استاندار قم بر اجرای دقیق و منظم این طرح در استان تاکید ویژه داشته و به معاونت اقتصادی استانداری ماموریت و دستور دادند که پیگیری‌های لازم را برای اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر استاندار براساس گزارش وزارت آموزش و پرورش استان قم جزو 3 استان برتر در اجرای این طرح بشمار می‌رود.

شیرمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر در هفته 2 نوبت شیر در مدارس ابتدایی استان توزیع می‌شود، عنوان کرد: در هر نوبت 163 هزار پاک شیر در مدارس ابتدایی استان و برخی پیش‌دبستانی‌ها توزیع می‌شود که براساس آمار تا پایان دی‌ماه در 598 مدرسه ابتدایی 2 میلیون و 200 پاکت شیر در مجموع بدست دانش‌‌آموزان رسیده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این طرح عنوان کرد: با دستور استاندار قم 37 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در قم اختصاص داده شد تا مانعی برای انجام آن نداشته باشیم.

وی افزود: این طرح نه تنها در شهر قم بلکه در سراسر استان توزیع شده است و حتی دور افتاده‌ترین روستای قم که مدرسه ابتدایی دارد هر هفته 2 نوبت شیر دولتی دریافت کرده است.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: آقامیری دستورات لازم را برای اجرای درست و دقیق این طرح صادر کرده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان را مکلف کرده‌اند تا بر کیفیت شیرها نظارت داشته باشند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار