کد خبر: ۱۰۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۶ قبضه کلت و کلاشینکف در مرزهای بلوچستان خبر داد.
کشف ۱۹ قبضه کلت و کلاش از باند قاچاق ‌در مرزهای بلوچستان‌

به گزارش آرانیوز از زاهدان، سردار رضا شجاعی اظهار داشت: مرزداران جنوب استان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به وسیله چند خودرو به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزداران شب گذشته سرانجام پس از ساعتی کمین، قاچاقچیان را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریعاً وارد عمل شدند.

سردار شجاعی اضافه کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی آنها به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب با قاچاقچیان درگیر شدند و سوداگران مرگ که عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شده است،  افزود: در این عملیات مأموران موفق شدند 270 کیلوگرم شامل 116 کیلوگرم تریاک، 146 کیلوگرم حشیش، 8 کیلوگرم مرفین و مقادیری سلاح و مهمات شامل 19 سلاح کلت پ 6 سلاح کلاشینکف، 17 خشاب کلت کمری، 19 تیر جنگی کلت و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار