کد خبر: ۱۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
معاون استاندار سیستان و بلوچستان بر تحقق کامل تعهد اشتغال این استان تا پایان دی ماه جاری تأکید کرد و گفت: تاکنون ‌۷۵ درصد‌ تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال جاری محقق شده است.
تحقق ۷۵ درصدی تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال جاری

به گزارش آرانیوز از زاهدان، داود شهرکی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: از 35840 نفر تعهد اشتغال استان، تاکنون اطلاعات 26946 نفر ثبت سامانه رصد شده است.

وی با بیان اینکه این آمار بیانگر تحقق 75 درصدی تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال جاری است، افزود: با پیگیری دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید تا پایان دی ماه، تعهد استان بطور کامل محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی از دستگاهها و بانک‌ها که عملکرد پایین تر از 50 درصد در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات دارند، باید در یک هفته آینده شرایط را بهبود بخشند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بیشترین آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را دارند.

خلیل احمد سلامی افزود: هامون، زهک، هیرمند، دلگان، زرآباد و نیمروز نیز شهرستان‌هایی هستند که در تحقق اشتغال خود سرآمدند. 

وی درباره آخرین وضعیت پرداخت مشاغل خانگی هم گفت: از مجموع 157 میلیارد و 800 میلیون تومان سهم اعتبارات مشاغل خانگی استان در سال جاری، تا امروز 78 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: میزان اشتغال ایجادی از محل تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان، 686 نفر است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار