کد خبر: ۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
استقبال گسترده گروهای سیاسی و مردمی از حضور دوباره دکتر جلیلی در انتخابات مجلس دهم

دکتر جلیلی در حلقه هواداران/هفتگل برای نماینده اش به پا خواست

به گزارش خبرنگار آرانیوز(حوزه خوزستان)
آن چه ک در انتخابات ارزشمند ومهمه اخلاق انتخاباتی داشتن است سعی نکنیم هیچ گاه بخاطر معرفی خود به دیگران به تخریب افراد بپردازیم وزحمات دیگران را نادیده بگیریم قبل از هر اظهار نظر پوچ ومغرضانه چشمان خداوند بزرگ را ناظر به گفته هايمان بدانیم چرا که خداوند همه اعمال مارا محک میزند وبنا حق قضاوت سطحی نداشته باشیم وجدانمان را بخاطر خواسته های خود ودیگران زیر پا نگذاریم چرا که در برابر تمام ندیده هایی ک قضاوت میکنیم در دنیا واخر ت باید جوابگو باشیم
عملکرد دکتر جلیلی صداقت ایشون می باشد صداقت نیاز به اشتراک نداره مشترکین دکتر جلیلی قلبهایی است که شیفته عملکرد صادقانه ودور از تزویر وریای ایشان است

استقبال گسترده گروهای سیاسی و مردمی از حضور دوباره دکتر جلیلی در انتخابات مجلس دهم

wb3l_img_8659.jpg

دکترجلیلی نماینده وخادم مردم درمجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن  رحلت پیامبراکرام (ص)شهادت امام حسن(ع)وشهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری و ذکر مصیبت در محل حسینیه هیات عشاق اهلبیت (ع)شهید بمنام محمدی درشهرستان اهواز برگزار شد، شرکت کرد.




جمعی از زنان فعال مسجدسلیمان در عرصه‌های اجتماعی وفرهنگی با « دکترجلیلی»دیدار کردند

دکترجلیلی  نیز در این دیدار با اشاره به نقش سازنده زنان در نظام و انقلاب اظهار کرد: زنان در همه این عرصه‌ها دوشادوش مردان و حتی گاهی پیش‌تر از آنها حضور یافته‌اند. مگر نه این است که مردان انقلابی هم ثمره تربیت زنان بوده‌اند؟ این نشان می‌دهد که در هیچ عرصه ای حضور زنان کمتر از مردان نبوده است و تا همراهی زنان نباشد، اتفاق‌های عظیمی مانند انقلاب اسلامی رخ نمی‌دهد.

سفر و بازدید دکترجلیلی نماینده مردم درمجلس از روستاهای بخش مرکزی و رغیوه شهرستان هفتکل

دکترجلیلی نماینده مردم درمجلس در جمع مردم بخش مرکزی روستاهای امام صفی ونمره یک وروستاهای بخش رغیوه چمن لاله،گزین،نفت سفید،بنه اعجم،شجیرات،عبادات یک،عبادات دو،کاروانسرا،رغیوه،دره بید،کندک دو درخصوص رفع مشکلات روستاها و رسیدگی به امور مردم تاکید کرد و افزود: هدف از برنامه های این سفرها دیدار با مردم روستا و پیگیری برای رفع مشکلات روستاها است.
دکترجلیلی عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس دراین سفربه روستاه ای هفتکل ازپروژه طرح هادی روستای بازدید کردند





تقدیر و تشکر دفتر ارتباطات مردمی دکترجلیلی از استقبال مردم روستاهای بخش مرکزی و بخش رغیوه شهرستان هفتکل

درمتن پیام دفتر ارتباطات مردمی دکترجلیلی آمده است: استقبال صمیمی و پرشور مردم مومن  بخش مرکزی روستاهای امام صفی ونمره یک وروستاهای بخش رغیوه چمن لاله،گزین،نفت سفید،بنه اعجم،شجیرات،عبادات یک،عبادات دو،کاروانسرا،رغیوه،دره بید،کندک دو اصحاب رسانه ، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای انتظامی و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان هفتکل ازدکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکادرمجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکرمیکنیم.

دفترارتباطات مردمی دکتراسماعیل جلیلی
نماینده وخادم مردم درمجلس شورای اسلاامی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار