کد خبر: ۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
دکتر شبیب جویجری در حالی در آخرین لحظات ثبت نام نامزدهای انتخابات، نام خود را در فرمانداری اهواز ثبت کرد

ثبت نام جویجری شوک انتخاباتی اهواز

به گزارش خبرنگار آرانیوز(حوزه خوزستان)دکتر شبیب جویجری در حالی در آخرین لحظات ثبت نام نامزدهای انتخابات، نام خود را در فرمانداری اهواز ثبت کرد که بسیاری از ورود این چهره شاخص نا امیده شده بودند به گونه ای که ثبت نام وی، همانند شوکی در عرصه انتخابات اهوز تفسیر می شود.

دکتر شبیب برخاسته از خانواده ای متدین و با اصالت است و خود دارای تحصیلاتی عالیه است که در دو دور نمایندگی اش بی سر و صدا و بی حاشیه انجام وظیفه و خدمت به مردم اهواز و خوزستان و کشور را در کمیسیونی حساس و مهم یعنی امنیت ملی و سیاست خارجی به عهده داشت.

دکتر شبیب پس از اعلام نتایج نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوره گذشته علیرغم رقابت با نفر قبل از خود و راهیافته به مجلس یعنی دکتر سودانی یک لحظه نیز از پذیرش نتیجه با نجابتی مثال زدنی شک و درنگ نکرد و به رقبا تبریک گفت و برگی درخشان در سوابق خود بجای گذشت و سر تعظیم در برابر قانون و خواست و اراده مردم و مشیت الهی فرو آورد. این رفتار قابل تقدیر در نشست مدیرکل انتخابات خوزستان جناب قناعتی قرار گرفت و در نشست مطبوعاتی خود اشاره کرد که : امیدواریم کار اخلاقی و عقلانی دکتر جویجری سرمشق و الگوی سایر کاندیداهایی قرار گیرد که نتوانستند رای لازم را برای ورود به مجلس کسب کنند.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار