کد خبر: ۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
هفته پژوهش و فناوری سال 94 صبح امروز 22 آذرماه با وِیژه برنامه هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده است، در سراسر کشور آغاز شد.

آغاز برنامه های هفته پژوهش و فناوری در کشور

به گزارش آرانیوز، نخستین روز هفته پژوهش امسال (یکشنبه، 22 آذرماه) با عنوان 'پژوهش، فناوری و مدرسه' نامگذاری شده است و به همین مناسبت، جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در یکی از دبیرستان های تهران برگزار خواهد شد.
فردا دوشنبه 23 آذرماه روز 'پژوهش، فناوری و صنعت' نام گرفته است و در این روز، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در محل نمایشگاه های بین المللی افتتاح خواهد شد و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.
در سومین روز از هفته پژوهش با عنوان 'پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین'، فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور در حوزه کارآفرینی به نمایش گذاشته خواهد شد.
25 آذرماه به عنوان روز پژوهش در تقویم ملی کشور نامگذاری شده است و چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری سال 94 خواهد بود که مهم ترین برنامه های این هفته در همین روز برگزار خواهد شد.
از آنجا که در هفته پژوهش امسال، عنوان ''پژوهش، فناوری و حامیان پژوهش' برای چهارشنبه 25 آذرماه در نظر گرفته شده، ویژه برنامه هایی برای تجلیل از حامیان فعالیت های پژوهشی و فناوری در این روز ترتیب داده شده است.
پنج شنبه 26 آذرماه نیز روز 'پژوهش، فناوری، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی' نام گرفته است و عنوان آخرین روز هفته پژوهش، جمعه 27 آذرماه 'پژوهش، فناوری، حوزه و دانشگاه' است.
ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال با محوریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار