کد خبر: ۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تفاهم نامه بین این دانشگاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یک فرصتی برای دانشگاه و تعدیل رابطه مخدوش شده بین جامعه پزشکی و مردم در جامعه است.

ایدنی رییس دانشگاه جندی شاپور: تفاهم نامه با بنیاد حفظ آثار فرصتی برای تعدیل رابطه جامعه پزشکی و مردم است

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

اسماعیل ایدنی یکشنبه در نشست مبادله تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اهداف این تفاهم نامه زنده نگه داشتن یاد شهدا در ارزیابی فرهنگ شهادت و حفظ آن فرهنگ به عنوان یادگاری برای آینده است که به آن کمتر توجه شده بود.

وی با بیان اینکه باید از فرهنگ ارشاد پاسداری کنیم زیرا می تواند یک منبع الهام نامتناهی برای آیندگان باشد، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهید تنها پاسداشت یاد و خاطره شهید نیست بلکه بستری برای رشد ما و آیندگان ما است.

ایدنی ادامه داد: متاسفانه فضای خوبی برای جامعه سلامت ما ایجاد نشده است و غالب فعالیت های این قشر خدوم برای رسانه ها پنهان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یادآور شد: ما به این تفاهم نامه به دید یک فرصت و حق نگاه می کنیم زیرا الان نیاز داریم که فعالیت های جامعه پزشکی باز و در این خصوص فرهنگسازی شود.

وی بیان کرد: برای اشاعه کار فرهنگی به روش های جدید نیاز داریم و در این خصوص دو موضوع مانند مستندسازی و دیگری ایجاد فیلم و سریال در زمینه جامعه پزشکی در دفاع مقدس کار کرد.

مصوبات تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شامل تهیه فیلم هایی از روند فعالیت های جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس، دادن امتیاز فرهنگی به پزشکانی که قادر به همکاری در زمینه حفظ آثار دفاع مقدس هستند، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به کاروان های راهیان نور و درنظر گرفتن واحد درسی با عنوان بهداشت رزم در دروس دانشگاهی علوم پزشکی است.

 

نظرشما
پربازدیدها