کد خبر: ۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
پیرامون جلسه شورای سلامت آبادان/
شهبازی:باید امکانات خدماتی و درمانی خود را آنقدر مطلوب کرده که بتوانیم هر گونه آسیب های احتمالی و تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل را کنترل و مدیریت کنیم. امنیت و سلامت مردم باید حفظ شود و ارتقاء یابد و این مختص یک نفر نیست، مجموعه ای از وزارتخانه ها و سازمان ها باید پای کار بیایند.

شهبازی:ارتقاء حوزه سلامت مختص یک نفر نیست/ وزارتخانه ها و سازمان ها بایدهمت کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز(حوزه خوزستان)

 شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان در جلسه شورای سلامت آبادان ضمن تأکید بر ایجاد هم افزایی بین تمام دستگاه های درگیر با بهداشت و سلامت مردم بیان داشت: هدف اصلی ما حفظ امنیت سلامت و بهداشت در شهرستان است.

 
وی با یادآوری وظایف ارگان های مربوط به حوزه سلامت خاطرنشان کرد: هرارگان باید در حوزه سلامت وظایف ذاتی خود را انجام بدهد. مسئولین باید مشکلات حوزه ی خود را به خوبی شناسایی و واخواهی کنند. در همین خصوص کیفیت خدمات و تجهیزات را باید بالا ببریم.
 
شهبازی ادامه داد: باید امکانات خدماتی و درمانی خود را آنقدر مطلوب کرده که بتوانیم هر گونه آسیب های احتمالی و تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل را کنترل و مدیریت کنیم. امنیت و سلامت مردم باید حفظ شود و ارتقاء یابد و این مختص یک نفر نیست، مجموعه ای از وزارتخانه ها و سازمان ها باید پای کار بیایند.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، عملیاتی کردن مصوبات را در حوزه بهداشت و درمان مهمتر از خود مصوبه خواند و گفت: اینکه مسئولین حرفی بزنند و تصویب کنند ولی عملیاتی نشود، کاری از پیش برده نمی شود.
 
وی نقش شهرداری را در ساماندهی نظافت عمومی شهر پر رنگ دانست و اظهار داشت: کلید بهداشت عمومی شهر به دست شهرداری است. به هر حال چشم مردم به ما دوخته شده است و همگی در قبال آنچه سلامت مردم را به مخاطره می اندازد مسئول هستیم.
 
شهبازی در پایان تأکید ریاست محترم جمهور در حوزه نظام سلامت و بهداشت خانواده یادآور شد و بیان داشت: باید وضعیت فاضلاب با شناسایی مناطق بحرانی ساماندهی شود. همچنین نظارت بر کار رستورانها و تعیین وضعیت مخروبه های موجود سطخ شهر باید در دستور کار اعضای شورای سلامت قرار بگیرد.
 
گفتنی است در این نشست، معضل خودروهای سنگین حامل فرآورده های نفتی واقع در درب پالایشگاه در منطقه ایستگاه پنج، رها کردن خروجی فاضلاب ها به آبهای سطحی، سمپاشی به جهت مقابله با پشه های خاکی، برطرف کردن مشکلات آب شهر چوئبده، طرح مطالعاتی مکان یابی جدید برای احداث بازار ماهی فروشان و طرح های بهینه به جهت تصفیه ی آب شرب از مواردی بود که در نشست شورای سلامت امروز فرمانداری ویژه آبادان در دستور کار قرار گرفت.
نظرشما
پربازدیدها