کد خبر: ۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان:
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان امیرکبیر اهواز ۵ ماه زمان می‌برد و با این روند این بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

روند ساخت بیمارستان امیرکبیر اهواز با95 درصد پیشرفت فیزیکی امسال به بهره برداری می رسد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز(حوزه خوزستان)

داریوش پناهی زاده اظهار داشت: پس از آغاز عملیات اجرایی بازسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز، تاکنون عملیات ساخت این بیمارستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: عملیات ساخت این بیمارستان تا 2 ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای تجهیز آن 3 ماه فرصت لازم است، با توجه به روند پیشرفت بازسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: پس از استان تهران، بیش‌ترین بیمارستان‌های فعال تأمین اجتماعی در خوزستان است که 6 بیمارستان فعال است و هفتمین بیمارستان تا پایان امسال فعال می‌شود.

وی بیان کرد: یک بیمارستان 160 تخت خوابی و یک بیمارستان 96 تخت خوابی در آبادان و دزفول در حال ساخت است که با بهره برداری از این بیمارستان‌ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خوزستان افزایش پیدا می‌کند.

پناهی‌زاده گفت: استان خوزستان، یک استان صنعتی و کارگری است که افزایش کیفیت درمان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی می‌تواند برای بهبهود شرایط زندگی مردم کمک فراوانی کند.

وی اظهار داشت: در 6 ماه گذشته 75 پزشک و 150 نفر نیروی کادر جذب بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در خوزستان شده که از نظر جذب در کشور رتبه نخست متعلق به این استان است.

نظرشما
پربازدیدها