کد خبر: ۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جزئیات برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش برای جذب نیرو را تشریح کرد.

به گزارش آرانیوز، یارمحمد حسین‌بر  درباره استخدام مجدد در وزارت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: برای جذب نیرو تقاضای مجوز از سازمان اداری و استخدامی داشتیم و منتظر تایید مجوز هستیم که اگر با آن موافقت شود در قالب  آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی جذب نیرو خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است چند نفر از طریق آزمون جذب شوند، تصریح کرد: چون هنوز به تفاهم نرسیده‌ایم، نمی‌توانم به طور دقیق اعلام کنم چه تعداد جذب نیرو خواهیم داشت؛ در طول سال دو آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود اما تا زمانی که سازمان اداری و استخدامی مجوز استخدام برای دستگاهی صادر نکند مسئله جذب نیرو موضوعیت نخواهد داشت.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: این وزارتخانه از طریق آزمون سراسری و ماده 28 یا همان استخدام آزاد اقدام به جذب نیرو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چند روز قبل جلسه‌ای را با سازمان امور اداری و استخدامی به منظور جذب مجوز استخدام داشتیم و قرار شد جلسه دیگری هم برگزار شود تا به نتیجه برسیم.

به گزارش تسنیم؛ ثبت‌نام برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از روز یکشنبه 30 دی ماه 97 از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه‌شنبه مورخ 9 بهمن‌ماه 1397 خاتمه می‌یابد.

در این آزمون 20 دستگاه اجرایی شامل سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار