کد خبر: ۴۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
ایلام - استاندار ایلام گفت: نیازمند همدلی و هم افزایی بیشتر برای مقابله با جنگ روانی دشمنان هستیم.
به گزارش آرانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای ایلام اظهار داشت: در جنگ روانی دشمن نقش صدا و سیما در مقابله با این پدیده حائز اهمیت است.

وی گفت: نیازمند همدلی و هم افزایی بیشتر برای مقابله با این جنگ روانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بایست مواظب بود که در این شرایط بجای همدلی بر طبل تفرقه و اختلاف نکوبیم، تصریح کرد: از مجموعه صدا و سیما در کشور و استان تقدیر و تشکر می کنم، صدا و سیمای ایلام با دولت نهایت همکاری را داشته است و این یک ظرفیت مهم برای ما بود و هست و خواهد بود.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: بارها و بارها تکرار می کنم و باز تکرار می کنم و می خواهم این مطلب به یک فرهنگ ملی تبدیل شود که ایلام ۸ سال در دوران جنگ تحمیلی توسعه پیدا نکرد و این داد مظلومیت این دیار است که باید همه به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه به کمک صدا و سیما اتاق مدیران را شیشه ای کردیم، اظهار داشت: اتاق شیشه ای به خاطر این بود که مردم ناظر بر کار و رفتار و تصمیم گیری ما باشند.

استاندار ایلام عنوان کرد: صدا و سیما در اربعین سنگ و تمام گذاشت و لازم است از این بابت از همه این دست اندر کاران به ویژه برادر عزیزم جناب شیروی بابت خدمات ارزنده ای که انجام داده اند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: از طریق صدا و سیما ظرفیت ها و کمی و کاستی های اربعین را انتقال دادیم و البته نتیجه بخش بود که هم شاهد افزایش تردد زوار در مرز مهران شدیم و از طرف دیگر باعث رسیدگی به موقع مسئولان شدیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار