کد خبر: ۴۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
گروه استان‌ها ـ وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید و صادرات در کشور گفت: امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.
به گزارش آرانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان استان بوشهر در مدیریت برنامه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که دشمنان روی آن تاکید دارند اعتراضات و ایجاد یاس و ناامیدی در  میان مردم است.

وی، با بیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی  تحریم اقتصادی ایجاد نارضایتی در جامعه است، گفت: در این زمینه  با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور باید بهره‌وری را افزایش داد.

وزیر کشور افزایش تولید و صادرات را یکی از راهکارهای مهم در راستای مقابله با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در ناکام گذاشتن اهداف دشمنان به ویژه آمریکا افزود: وحدت و انسجام داخلی در جامعه بسیار مهم است چرا که اگر این مهم نباشد، امنیت در کشور دچار خلل  و اهداف دشمن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به‌صورت مستقیم در حوزه امنیتی  ایران سرمایه‌گذاری می‌کند، خاطر‌نشان کرد:  دشمن در ایجاد مشکلات  امنیتی در کشور، با وجود نیروهای قوی امنیتی، اطلاعاتی، عملیاتی و مردم نتوانسته بهره لازم را ببرد.

وزیر کشور بیان کرد: به جزء تحریم‌ها، دشمن به صورت مستقیم در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری می‌کند و روی این مهم متمرکز شده ولی تاکنون نتوانسته کاری را انجام دهد.

رحمانی‌فضلی‌ با قدردانی از هماهنگی و اتحاد مطلوب میان نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان استان بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه این هماهنگی و اتحاد سبب شده استان بوشهر کوچک‌ترین مشکلات امنیتی نداشته باشد.

وی نقش آیت‌الله صفایی بوشهری در تقویت اتحاد و انسجام در استان بوشهر را بسیار مهم دانست و افزود: نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در اتحاد، انسجام و هماهنگی دارند که الحمدالله آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این زمینه نقش خوب و مطلوبی ایفاء کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه سه پایه اصلی کار و  تلاش در  استان‌ها نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس هستند، تاکید کرد: این انسجام در استان بوشهر بسیار مطلوب و خوب است که در عمر 5 ساله  دولت به عنوان وزیر کشور در دولت یازدهم و دوازدهم هیچ وقت عدم وحدت و ناامنی از استان بوشهر مشاهده نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار