کد خبر: ۴۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
واکنش های مردمی و مسئولین کشور در حمایت از مواضع قهرمانانه و شجاعانه سردار هور قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه داد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس شورای اسلامی) روز گذشته مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور با حواشی و اعتراضات متعددی همراه بود که توسط رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس هدایت و برنامه ریزی شده بود و در نهایت حسن روحانی را وادار به واکنش کرد.

در این جلسه ساعدی با بیان اعتراضات متعدد خواستار پاسخگویی رئیس جمهور در موضوع انتقال آب و مشکلات زیست محیطی در استان خوزستان شد و رئیس جمهور بعد از اعتراضات مکرر دیگر نمایندگان خوزستان پاسخ داد انتقال آب را از طریق دریا و شیرین کردن آب دنبال می کنیم.

از جمله واکنش های مردمی که به مطالبه گری ساعدی صورت گرفت، حمایت برخی از تشکل ها و احزاب سیاسی، تقدیر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و نیز نماینده و برخی دیگر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در این راستا باید به تلاش های جدی و پیگیرانه نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در افزایش اعتبارات استان خوزستان که به 5 برابر بودجه دیگر استان های کشور منجر شده اشاره کرد و دولت در لایحه پیشنهادی سال آینده برای خوزستان 26 هزار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار درنظر گرفته است.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار