کد خبر: ۴۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کرج - استاندار البرز بر تشکیل ستاد رفع موانع تولید در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید و صنعت موردتوجه وزارت کشور است.
به گزارش آرانیوز،عزیزالله شهبازی عصر یکشنبه در نشست سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی استان البرز، گفت: حمایت از تولید و صنعت موردتوجه وزارت کشور است و برای تحقق این مهم برنامه‌های خوبی مدون شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان که می‌تواند موجب توسعه صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شود، گفت: در جلسات کارگروه تسهیل و شورای دولت و بخش خصوصی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان رصد می‌شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه استان البرز درزمینهٔ تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: ما در استان به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید بیشتر هستیم.

شهبازی گفت: قوای سه‌گانه به‌ویژه دولت به توسعه اقتصادی کشور تأکیددارند، تأمین مواد اولیه باوجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با مشکل مواجه است برای حل این مشکل تلاش می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که موضوعات و مسائل استانی باهم افزایی مسئولان حل شود، گفت: مواردی که نیازمند پیگیری‌های ملی است، دنبال می‌شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ستاد رفع موانع تولید باید در شهرهای استان تشکیل شود، گفت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پیام برای استان یک ظرفیت ویژه است، با فعالان حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت دارو و صنایع غذایی باید جلسات مختلفی برگزار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار