کد خبر: ۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مرند - معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اسکان ۲ هزار خانوار در شهرک میلاد مرند، از نبود زیرساخت مناسب و رکود پروژه خط انتقال فاضلاب در این شهرک انتقاد کرد.
به گزارش آرانیوز، داود گرشاسبی، امروز در جلسه کارگروه مسکن که با حضور مدیرکل مسکن و شهرسازی و مدی عامل آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد، گفت : با تعامل و همکاری ادارات کل مسکن و شهرسازی و آب و فاضلاب استان با بهره گیری از منابع و توان داخلی پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک میلاد در فصل کاری آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: طی قرارداد منعقد شده خط انتقال فاضلاب شهرک میلاد مرند به طول ۱۰ ونیم کیلومتر باید تا یک سال و نیم از تاریخ آغاز به تمام می رسید که این چنین نشده است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه با انتقاد از رکود این پروژه خاطرنشان کرد: در این قراداد مقرر شده بود ۴ کیلومتر توسط اداره مسکن و شهرسازی آماده و توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان مرند عملیاتی شود و ۶ ونیم کیلومتر دیگر توسط شرکت کوثر آذربایجان انجام شود که در حال حاضر به دلیل وجود مشکل عدم تامین لوله این پروژه در حال رکود است.

گرشاسبی گفت: مسئولین اداره های مسکن و شهرسازی و آب و فاضلاب باید با تعامل و هم افزایی، مشکل تامین لوله را حل کنند تا این پروژه در طی سال جاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به جمعیت ساکن در شهرک میلاد مرند افزود: در حال حاضر بیش از ۲ هزار خانوار از جمعیت شهر مرند در شهرک میلاد مرند اسکان دارند که هر ساله در فصل زمستان به دلیل نبود فاضلاب خانگی دچار مشکلات فراوانی می شوند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: بسیاری از مشکلات شهرک میلاد به دلیل نبود زیرساخت های مناسب از قبیل مسجد، پاسگاه نیروی انتظامی و مدرسه و نبود سیستم دفع فاضلاب است که مقرر شد با اعتبار بالغ بر ۹ هزار میلیون ریال مدرسه در حال احداث به اتمام برسد و اعتبار مورد نیاز برای ساخت مسجد و پاسگاه انتظامی و آتش نشانی توسط اداره کل مسکن و شهرسازی و شهرداری تامین و اجرا شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار