کد خبر: ۴۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه روح مقاومت در خون مردم از طریق بسیج تداوم می‌یابد گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و داعش با تفکر بسیجی نابود شد.
 آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، مسئولان، کارکنان و جمعی از بسیجیان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد به آثار و برکات بسیج و خدمات‌رسانی آن‌ها اشاره و تصریح کرد: باید چهره واقعی بسیج را نمایان کنیم و بگوییم بسیج در این چهل سال چه کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان بازوان قوی برای انقلاب اسلامی و ولایت به شمار می‌آید افزود: باید گفت بسیج چه کرده که امروز خار چشم دشمنان شده است، همه می‌دانیم تشکیل بسیج از الهامات و الطاف الهی بوده و در دل مردم جای دارد و یکی از نعمت‌هایی بوده که خداوند به ما داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: بسیج در طول 40 سال تاکنون یک‌نهاد کم‌هزینه ولی پرثمر بوده است، خدمت بوده و خدماتش غیرقابل‌شمارش است؛ بسیج کم‌هزینه و پربرکت بوده و سه خصوصیت در بسیج وجود دارد که این سه خصلت این شجره طیبه را پربرکت کرده است.

وی اخلاص، ازخودگذشتگی و ولایتمداری را سه خصوصیت بسیج دانست و بیان کرد: بسیج هرکجا حاضر شده ایثار و ازخودگذشتگی داشته و بر محور ولایت حرکت کرده است و هر چه از عمر پربرکت بسیج بگذرد آثار و برکاتش بیشتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نخستین اثر پربرکت بسیج معنویت جوانان بوده است تصریح کرد: اینکه امروز سخن از چهره مؤمن، متدین و با معنویت است بسیج را نشان می‌دهد؛ حضور در مساجد، نماز جمعه و جماعات، اعتکاف و پیاده‌روی اربعین نیز از دیگر اقدامات بسیج است به‌طوری‌که پیاده‌روی میلیونی اربعین بارنگ و بوی بسیجی شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی و غلبه بر دشمن متجاوز بعثی در دوران دفاع مقدس اوج ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان در دوران دفاع مقدس را نشان می‌دهد، در دوران دفاع مقدس خاک ایران اسلامی از لوث دشمن پاک شد که این کارنامه درخشان، قطور و ارزشمند بسیج بوده است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه حفظ ارزش‌ها در جامعه به وجود بسیج است گفت: امروز اگر بسیج در جامعه نباشد ارزش‌ها را پایمال و له می‌کنند و از ارزش‌ها خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج در جهت محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از کار مردم فعالیت می‌کند اظهار داشت: امروز بسیج حافظ ارزش‌های انقلابی و دینی است و هرکجا بسیج وجود دارد ارزش‌ها برجسته و رعایت می‌شود؛ خدمت‌رسانی به محروم‌ترین روستاهای کشور در قالب بسیج سازندگی، اردوهای جهادی و تیم‌های پزشکی را داشته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: هرگاه انقلاب را خطری تهدید کرد بسیجی‌ها سینه را سپر کردند و خطر را به جان خریدند تا انقلاب اسلامی حفظ شود و هرکجا انقلاب و نظام با خطر مواجه شد بسیج به میدان آمد و خطر را دفع کرد.

وی عنوان کرد: بسیج علی‌رغم حفظ ارزش‌ها، باورها، ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب و باروحیه انقلابی در طول این چهل سال یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بوده است؛ هیچ‌گاه نبوده که بسیج مانع باشد بلکه همیشه یاری‌رسان بوده است و در طول این 40 سال بسیج درزمینهٔ مسائل امنیتی، تأمین امنیت در انتخابات، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و پروژه‌های عمرانی یاری‌رسان بوده و خدمات بزرگی ارائه داده است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه بسیج روح امید و مقاومت در مردم ایجاد کرد و تاکنون ذلت نپذیرفته و گردن در مقابل زورگویان کج نکرده است تصریح کرد: بسیج ایستادگی و قدرت خود را حفظ کرد بنابراین هرکجا بسیج وارد میدان می‌شود مردم امیدوار می‌شوند.

وی اظهار داشت: امروز اگر بسیجیان نبودند معلوم نبود سرنوشت انقلاب چه می‌شد، برخی افراد نالایق که مسئولیت گرفتند و احیاناً نفوذی‌ها اگر ترس از بسیجی‌ها نباشد بر این ملت می‌تازند و به برکت بسیج است که جلوی این‌ها گرفته‌شده است.

آیت‌الله میرعمادی خدمت دیگر بسیج را امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: بسیج بازوان قوی نیروی انتظامی است و امنیتی که وجود دارد مرهون تفکر بسیجی است؛ بسیج پیش برنده اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا است و خون شهدا را بسیجیان حفظ می‌کنند و اگر بسیجیان نبودند نامی از شهدا نبود.

وی بابیان اینکه امروز مقام معظم رهبری اهداف و ایده‌هایی دارد که پیش برنده اهداف بسیجی‌ها هستند عنوان کرد: بسیج درزمینهٔ هسته‌ای، استقلال، پیشرفت و آبادانی حضور دارد؛ بسیج کار را بدون عیب و نقص انجام می‌دهد، امروز هم اگر مشکل اقتصادی وجود دارد اگر به بسیج بسپارند مشکل اقتصادی را حل می‌کند همچنان که تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: بسیج قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، اثر بسیج به ذلت کشاندن استکبار جهانی و فراهم کردن زمینه نابودی اسرائیل است.

وی بابیان اینکه فکر بسیجی خواب را از چشم استکبار جهانی و آمریکایی‌ها گرفته و آمریکا و استکبار جهانی را ذلیل کرده است تصریح کرد: حرف بسیج با مسئولان این است که استکبار جهانی شیطان و به دنبال منافع است و باید به خودمان تکیه کنیم.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: بسیج یک قدرت جهانی را به ذلت و خاری کشانده که پرونده افتخار بسیج است، آنچه امروز بر ما لازم است تقویت و اشاعه تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی را باید سرایت داده و در مقابل تفکرات انحرافی مقاومت کنیم گفت: خداوند پشتیبان بندگان مخلص است؛ استقامت بسیجیان، دلاورمردی، شجاعت، نهراسیدن و سازش‌ناپذیری باقی می‌ماند و فراموش‌نشدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: علی‌رغم هجمه شدیدی که دشمن در برابر بسیج دارد ولی بسیج فراموش‌نشدنی است و در دل مردم جا دارد؛ امروز بسیج از جنس مردم و برای مردم است و خدمت بی‌منت و خالصانه می‌کند بنابراین دوست‌داشتنی بوده و همه مدیون بسیج هستیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار