کد خبر: ۴۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ورود ۴۶ متخصص و فوق تخصص رشته های مختلف پزشکی برای جراحی رایگان از جمله شکاف لب در ایلام خبر داد.
به گزارش آرانیوز، کریمی همتی صبح چهارشنبه در مراسم استقبال از اعضای تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم در فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: این تیم از امروز در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام مستقر و تا ۵ روز به طور رایگان بیماران ثبت نام شده را درمان خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز نیز تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از ۴۶ متخصص و فوق تخصص برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های بدو تولد، جمجمه، سر و صورت به این استان سفر کرده اند.

رئیس تیم پزشکی اعزامی به ایلام نیز در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از سفر این تیم به ایلام، مردمان این دیار را مرزدارانی غیور و سلحشور توصیف کرد که در راه اعتلای ایران اسلامی و دفاع از کیان این سرزمین مجاهدت ها داشته اند.

 عبدالجلیل کلانتر هرمزی ادامه داد: این روحیه که در میان مردم استان مشاهده می شود، آنان را شایسته هرگونه تلاش و خدمت رسانی از سوی مسئولان می کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه با دلیل محرومیت سال های گذشته هنوز ایلام با استان های برخوردار فاصله دارد که این وضعیت در خدمات پزشکی نیز دیده می شود که باید در جهت کم کردن این معضل حرکت کنیم.

رئیس تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم افزود: در همین راستا نیز موسسه خیریه مرهم تلاش کرده با جمع آوری تعدادی از متخصصان گرایش های مختلف پزشکی بتواند در کاهش آلام بیماران که به دلیل ناتوانی مالی نتوانسته اند خدمات لازم پزشکی را دریافت کنند در این مسیر سهم خود را ایفا کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار