کد خبر: ۴۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کرج – سرپرست استانداری البرز گفت: ایجاد بندر خشک در استان پیگیری می شود.
به گزارش آرانیوز، عزیزالله شهبازی  در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان، با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال در البرز، اظهار کرد: در حال حاضر صنعت، اشتغال و کارآفرینی فضای استان را در برگرفته است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه شرایط کسب‌وکار بدون توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان رونق گرفته است، گفت: بخش صنعت و تولید در حال برنامه‌ریزی بیشتر برای دستیابی به  توسعه پایدار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با تأکید بر اینکه قوای سه‌گانه با همدلی و اتحاد در حال تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم هستند، گفت: خوشبختانه حاشیه‌ای در البرز وجود ندارد و همه‌کسانی که در بخش تولید مشغول به فعالیت هستند با عزمی آهنین کار خودشان را انجام می‌دهند.

شهبازی با بیان اینکه در استان البرز نیز همه متحد در کنار عوامل تولید، اشتغال، صنعت و سرمایه‌گذاران هستند، گفت: نباید فرصت سوزی شود.

وی با تأکید بر اینکه گردشگری باید در البرز جدی‌تر گرفته شود زیرا از طبیعت خوبی برخوردار است، از فرودگاه بین‌المللی پیام به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های استان نام برد و گفت: این ظرفیت می‌تواند به کمک بخش گردشگری بیاید.

سرپرست استانداری البرز با اشاره به اینکه ایجاد بندر خشک یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در استان دنبال می‌شود، گفت: هدف این است که مشکلات صنعتگران و تولید گران در استان را یکی پس از دیگری حل و برطرف کنیم.

شهبازی اضافه کرد: انتظار این است که مدیران استانی، بانک‌ها، بخش‌هایی ازجمله تأمین اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی، شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت در کنار هم بتوانند مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی را حل کنند.

وی همچنین گفت: همه در کنار هم از این مرحله سخت عبور خواهیم کرد، شرایط کشور آن‌گونه که دشمنان تبلیغ می‌کنند نیست و این بار نیز از این پیچ خطرناک عبور و مشکلات را یکی پس از دیگری حل خواهیم کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار