کد خبر: ۴۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
ارومیه - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از آغاز بهره برداری چهار طرح بزرگ بیمارستانی در استان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش آرانیوز، جواد آقازاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: چهار طرح بزرگ بیمارستانی در شهرهای مختلف استان آماده افتتاح شد که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه فردا استان میزبان رئیس جمهور و تعدادی از وزرا از جمله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است افزود:  در این سفر فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه که شامل ۲۲۰ تحت جدید است به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقازاده افزود: در سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی که با حضور رئیس‌جمهور در خوی آغاز می‌شود بیمارستان ۲۱۶ تخت خوابی امام خمینی (ره) در این شهر نیز رسماً افتتاح‌شده و به خدمات‌دهی به شهروندان شمال استان خواهد پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی  گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی فازهای توسعه بیمارستان شهید علامه مرتضی مطهری در ۱۰۴ تخت و بیمارستان آیت‌الله طالقانی در ۴۴ تخت نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در مجموع در این سفر ۵۳ طرح مختلف در حوزه بهداشت و درمان رسماً افتتاح می‌شوند که کلینیک تدبیر با پنج اتاق عمل و ۳۰ تخت بستری و آزمایشگاه رفرنس ارومیه در کنار ۴۷ مرکز خدمات جامع سلامت اعم از شهری و روستایی در مناطق مختلف استان نیز از جمله آنهاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: افتتاح نخستین داروخانه هوشمند یا رباتیک کشور در آذربایجان غربی نیز در سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی صورت می‌پذیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار