کد خبر: ۴۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
گناوه - معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: دفتر نمایندگی شرکت نفت در شهرستان گناوه مستقر شود.

به گزارش آرانیوز، حسام منصوری مطلق در حاشیه نشست فوق العاده مدیریت بحران شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آلودگی نفتی دره گپ گناوه و احتمال بروز یک فاجعه زیست محیطی در منطقه بلافاصله هماهنگی های لازم با مسئولان مربوطه در مدیریت بحران استانداری به عمل آمد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: به منظور کنترل و مهار لکه های نفتی که به همراه آب باران در منطقه ایجاد شده نشست فوق العاده مدیریت بحران شهرستان گناوه را تشکیل دادیم که مصوباتی را نیز داشت.

مسئول ستاد بحران شهرستان گناوه گفت: استقرار دفتر نمایندگی شرکت نفت در شهرستان گناوه، کنترل و جمع آوری آلودگی نفتی ایجاد شده توسط شرکت نفت و گاز گچساران، پیگیری قضایی ادارات محیط زیست و بندر و دریانوردی نسبت به موضوع طبق شرح وظایف قانونی و همچنین با توجه به پیش بینی بارندگی در هفته جاری بنا شد واحد اچ‌اس‌ای شرکت نفت و گاز گچساران به صورت موقت در شهرستان گناوه مستقر شود.

منصوری تصریح کرد: به منظور پایش و شناسایی محل و حجم نقاط آلوده به مواد نفتی امروز بوسیله  بالگرد شرکت نفت از منطقه بازدید و گزارش کامل آن برای تصمیمات نهایی ارایه خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار