کد خبر: ۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
آبادان – رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شورای شهر دوره پنجم، شهرداری ورشکسته ای را تحویل گرفت.
به گزارش آرانیوز، عبدالله کعبی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان در محل مسجد سید الشهداء منطقه شطیط ضمن انتقاد از وضعیت خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار آبادان در گذشته افزود: از زمان روی کار آمدن دوره پنجم شورای اسلامی شهر آبادان، حدود ۱۵ ماه می گذرد و طی این مدت اقدامات ارزنده ای صورت گرفته که تا پیش از این در دوره های قبل انجام نشده بود.

وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دوره پنجم، یک شهرداری ورشکسته با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی را تحویل گرفت و این مسئله کار خدمات رسانی را برای ما و شهردار منتخب  سخت کرد.

وی با بیان اینکه به رغم تمامی مشکلات پروژه های متعددی تعریف و اجرا شد که به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود، تصریح کرد: رسیدگی به مناطق کم برخوردار و حاشیه ای از اولویت های شورای اسلامی شهر و شهردار است که برای دستیابی به این مهم اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای زیرسازی و ساماندهی معابر مناطق شطیط، سلیج غربی و شرقی، علوانیه و ذوالفقاری اختصاص داده شد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در زمان حاضر برخی از این پروژه ها تجهیز کارگاه شده اند و عملیات اجرایی تعدادی دیگر از پروژه ها نیز آغاز شده است.

کعبی افزود: شورای فعلی به نیابت از مسئولان و شهرداران دوره های قبل، شرمنده گی خود را از بابت تمامی کاستی ها و کم کاری ها به حضورمردم شطیط ابراز می کند زیرا پیش از این کاری در منطقه شطیط صورت نگرفته بود.

وی اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولانی که به نحوی با مرکز استان و یا پایتخت در ارتباط هستند بایستی با رایزنی با وزارتخانه ها و ادارات کل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان را برای رفع مشکلات موجود مناطق حاشیه نشین آبادان یاری کنند.

کعبی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات موجود همت جمعی مدیران شهرستان را طلب می کند، تصریح کرد: مردم منطقه شطیط نوید خدمات رسانی بهتر را می دهیم.

وی یادآورشد: شهرداری منطقه سه به دلایل مختلف و متعددی از جمله تعداد کم نیروی انسانی و توان پائین مالی قادر به ارائه مطلوب خدمات به مردم منطقه شطیط نیست؛ بنابراین پیشنهادمان به شهردار آن است که برای برون رفت از مشکلات موجود، کار خدمات رسانی به این منطقه به شهرداری منطقه یک محول شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار