کد خبر: ۴۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
اصفهان- رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در تعطیلات آخر ماه صفر بدنبال وقوع حوادث متعدد شاهد فوت یک نفر و مصدومیت ۴۰ نفر در استان اصفهان بودیم.
به گزارش آرانیوز؛ فور راستین اظهار داشت: در ایام تعطیلات بدنبال واژگونی پراید در اصفهان شاهد مصدومیت دو نفر و فوت یک نفر شدیم.

وی بیان داشت: همچنین  در اثر واژگونی پراید در شاهین شهر ۵ نفر مصدوم شدند و همچنین حادثه تصادف پراید با پراید دیگر در این شهرستان هفت نفر زخمی  در بر داشت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه حادثه رانندگی در جاده نطنز- بادرود شش مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: واژگونی پژو پارس در شهرضا با ۶ مصدوم و تصادف پژو و مینی‌بوس در جاده نجف‌آباد- جوزدان با 6 مصدوم از جمله این حوادث بود.

وی با اشاره به اینکه همچنین  تعدادی از مصدومین مذکور مسمومین با گاز مونوکسید کربن هستند، گفت:  یک مصدوم در شهرستان فریدن و سه مسموم در شهرستان سمیرم بر اثر مسمومیت با مونوکسیدکربن داشتیم.

راستین با بیان اینک گزارش چهار مورد مسمومیت نیز در نجف‌آباد از دیگر حوادث این چند روز بود که مشکل سه نفر از مصدومان ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن بوده است، ابراز داشت: تمام مسمومین از میان آقایان بودند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار