کد خبر: ۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
فرمانده سپاه نینوا گلستان:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ۱۳ آبان را روزی مهم و استثنایی در تاریخ دانست و گفت: آمریکا در هیچ زمانی قابل اعتماد نیست.
 حسین معروفی، شامگاه شنبه در نشست خبری که به مناسبت ۱۳ آبان در سالن جلسات سپاه نینوا برگزار شد، ۱۳ آبان را فصل مشترک خصومت آمریکا با ایران دانست و اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در لشکر ۲۷ حضرت رسول سال ۷۷ فرمودند باید از عاشورا عبرت گرفت امروز هم باید از ۱۳ آبان هایی که در کشور اتفاق افتاده است پند آموخت و این روز را بیشتر و دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به ۱۳ آبان سال ۴۳ تبعید امام به ترکیه، ۱۳ آبان سال۵۷ تجمع دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران، ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان، افزود: ۱۳ آبان های دیگری چون ۱۳ آبان ۶۵ و ۱۳ آبان ۸۸ در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که نباید از آن غفلت کرد که در همه این ها رد پای آمریکا دیده می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به تجمع هفت هزار نفری دانشجویان و دانش آموزان در دانشگاه تهران، گفت: دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس نقش بسیار پر رنگی بر عهده داشتند و وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه بر این سخن دارد.

وی یادآور شد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی توانستند از مدارک خرد شده سفارت خانه آمریکا ۶۵ کتاب تولید کنند که این نشان از جنایت آمریکا نسبت به ملت ایران است.

معروفی حمله نظامی طبس و کودتای نوژه را از دیگر طراحی های آمریکا علیه ایران دانست و اظهار کرد: حمله صدام به ایران یکی از برنامه ها و نقشه هایی بود که آمریکا در آن نقش اساسی به همراه داشت و اگر آمریکا چراغ سبز به صدام نشان نمی داد  صدام هم هیچ وقت جنگ را آغاز نمی کرد.

وی افزود: سیاست گذاری در آمریکا یک سیاست جمهوری خواه است، با آمدن روسای جمهور هیچ تغییری نسبت به ملت ایران صورت نگرفت و همه آن ها مجری هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دعوا آمریکا با ایران بر سر اسلام، پیامبر، قرآن، ائمه، انقلاب و بزرگی ملت ایران است. امروز آمریکا می خواهد مردم ایران به لحاظ فکر و اندیشه به دوران قبل از انقلاب برگرداند، عزت و شرف خود را زیر پا بگذارند و خود باوری را از دست بدهند.

وی استکبار ستیزی را یکی از بزرگترین روحیه ملت ایران خواند و یادآور شد: آمریکا به دنبال این است که ملت بزرگ را تسلیم خود کند اما باید بداند که این مردم با روحیه انقلابی که دارند هیچ گاه تسلیم استکبار نخواهند شد.

منطق ملت ایران منطق قرآن و پیامبر است

معروفی اظهار کرد: مردم انقلابی و نظام جمهوری اسلامی ایران دارای یک وجه مشترک هستند و یک حرف می زنند و هیچ گاه به آمریکا اعتماد و اطمینان نمی کنند.

وی با بیان اینکه منطق ملت ایران منطق قرآن و پیامبر است، افزود: در پیاده روی اربعین امسال بیش از ۲۵ میلیون زائر به کربلا مشرف شدند که سه میلیون نفر آن زائران ایرانی بودند و این نشان می دهد مردم هرگز زیر بار ظلم نمی روند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از فلسفه های اربعین مقابله با ظلم است که مردم ایران هم هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت، گفت: آمریکا دوره جدید تحریم ها را بر ایران آشکار کرد و در این بین کشورهای دیگری هستند که به طور جدی با ایران همکاری ندارند.

وی یادآور شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آخرین حربه دشمن تحریم است. اگر مسئولان داخلی انسجام داشته و قناعت را در اقتصاد حفظ کنند هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

معروفی اظهار کرد: امروز اتفاقاتی که در دنیا رخ داده را اگر فهرست کنیم چیزی جز خیانت و جرم از آمریکا وجود ندارد، آمریکا دم از حقوق بشر می زند اما دارو و تغذیه را تحریم می کند.

وی افزود: در حوزه فقه موضوعی به عنوان حقوق حیوان مطرح است و سفارش شده است که زیر پای حیوان باید چنان خشک و تمیز باشد که بتوان نماز خواند و انسان حق ندارد حیوانی را مقابل فرزندش ذبح کند اما نیروهای تکفیری که دست پرورده آمریکا هستند در عراق و سوریه انسان ها را تکه تکه می کردند و فیلم آن را در فضای مجازی نشر می دادند و این ها دم از حقوق بشر می زنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ۱۳ آبان را روزی مهم و استثنایی خواند و خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران فردا با حضور خود همچون همیشه سیلی محکمی به آمریکا خواهند زد و تمام نقشه های استکبار جهان را همچون گذشته خنثی خواهند کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار